اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

صعود دو پله‌ای سجاد مردانی در رده‌بندی جهانی تکواندو

سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران را اعلام کرد.

صعود دو پله‌ای سجاد مردانی در رده‌بندی جهانی تکواندو

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از فدراسیون تکواندو، از سوی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی هوگوپوشان در خرداد ماه اعلام شد، با وجود اینکه با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان تمامی رویدادهای ورزشی لغو یا معوقه شدند اما تکواندوکاران کشورمان جایگاه خود را در میان برترین‌های جهان حفظ کرده و همچنین میرهاشم حسینی و سجاد مردانی توانستند جایگاه خود را دو پله ارتقا دهند.

در این رنکینگ امتیازات اردیبهشت ماه سال ۲۰۱۶ به طور کل از جدول رده‌بندی حذف و از امتیازات ماه‌های دیگر از این سال ۷۵ درصد کم شده است؛ امتیازات ۲۰۱۷، به میزان ۵۰ درصد (اردیبهشت ۷۵ درصد)؛ امتیازات ۲۰۱۸، به میزان ۲۵ درصد (اردیبهشت ۵۰ درصد) کاهش پیدا کرده و از امتیازات اردیبهشت ماه ۲۰۱۹ نیز به میزان ۲۵ درصد کسر شده است (در پایان خرداد ماه و با اعلام رنکینگ ماه جولای امتیازات خردادماه نیز به طور کلی حذف خواهد شد).

ملی‌پوشان تکواندو ایران بعد از مسابقات فینال گرندپری ۲۰۱۹ در رویدادی حضور پیدا نکرده‌اند؛ شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و تورنمنت در دستور کار تکواندوکاران قرار داشت که با شیوع ویروس کرونا در حال حاضر این رویدادها به تعویق افتاده است اما با این حال هوگوپوشان جایگاه خود را در میان برترین‌های جهان حفظ کردند.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، سجاد مردانی تکواندوکار اصفهانی وزن ۸۰+ کیلوگرم با دو پله صعود و ۲۴۳.۲۵ امتیاز جایگاه ششمی را به خود اختصاص داده است؛ سعید رجبی دیگر نماینده این وزن با ۱۱۹.۰۵ امتیاز رده سی و یکم را در اختیار دارد.

به گزارش فارس، رده‌بندی وزن ۸۰+ کیلوگرم به شرح زیر است:

۱- ولادیسلاو لارین از روسیه با ۵۱۳.۰۱ امتیاز

۲- کیو دون این از کره‌جنوبی با ۴۷۱.۱۷ امتیاز

۳- الکساندر باخمن از آلمان با ۲۵۷.۴۵ امتیاز

۴- ماهاما چو از انگلیس با ۲۴۸.۵۶ امتیاز

۵- عبدل ایسوفو از نیجر با ۲۴۳.۷۷ امتیاز

۶- سجاد مردانی از ایران با ۲۴۳.۲۵ امتیاز

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول