اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«بنیاد مستضعفان» برای بهبودی راه‌های بخش احمدی وارد میدان شد

فرماندار حاجی آباد از بهره‌برداری 70 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان تا پایان سال جاری و 90 درصد از کل راههای خاکی مصوب در بخش احمدی تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

«بنیاد مستضعفان» برای بهبودی راه‌های بخش احمدی وارد میدان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید جهانگیری در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پی گیری آسفالت راههای روستایی اظهار کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم نگاه ویژه‌ای به راه‌های روستایی در شهرستان شده است .

وی با اشاره به اینکه در دولت دوازدهم حدود ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان آسفالت شده است گفت :با پیگیری های معاون اول محترم رئیس جمهور و استاندار محترم تعداد ۱۰ پروژه راه روستایی به طول ۹۲/۱ کیلومتر در حال اجراست که تا پایان سال جاری ۷۱/۶ کیلومتر آن به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار حاجی‌آباد، راه را یکی از مشکلات اصلی مردم بخش احمدی دانست و افزود: راه ارتباطی روستاهای جغان_احمد آباد _حسن آباد به مقدار ۱۰ کیلومتر در حال اجراست که تا پایان سال جاری ۵ کیلومتر آن را به بهره‌برداری می‌رسد

 وی همچنین از بهره‌برداری ۱۸ کیلومتر راه ارتباطی کلیتوییه_ چاله مورت_ حسن آباد خبر داد و اضافه کرد: ۱۷ کیلومتر از راه ارتباطی روستاهای سراح_ کلوچان_ گردکان کاشان خرایی به بهره‌برداری می‌رسد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان از بهره‌برداری کامل راه ارتباطی روستای دهمغان گفت و خاطر نشان کرد: راه‌های ارتباطی بخش مرکزی نیز در حوزه در آگاه به طول ۵ کیلومتر به اتمام می‌رسد و ۵ کیلومتر راه ارتباطی روستاهای دشت آزادگان و ۵ کیلومتر از روستای نیزار به بهره‌برداری خواهد رسید.

 جهانگیر در خصوص راههای روستایی بخش فارغان نیز اشاره کرد :مقدار ۱۶/۱  کیلومتر راه روستایی در این بخش در حال اجرا است که تا پایان سال مقدار ۶/۱ و کیلومتر در روستای نسا به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: با پیگیری استاندار هرمزگان از طریق دفتر مناطق محروم کشور و بنیاد مستضعفان نوید آسفالت 90 تا 95 درصد  و بهره برداری از پروژه‌های مصوب در حوزه راه را به مردم بخش احمدی تا پایان دولت دوازدهم داده می‌شود.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول