اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

«فرد بازداشت شده» کارمند شورای شهر نیست/ ماجرای خانه سابق خاتمی

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به روحانی در مورد ملک جماران ظلم شده است، ‌گفت: ‌این ملک مدت‌ها خانه خاتمی بود و به دلیل نداشتن استانداردها، نهاد ریاست جمهوری تصمیم به بازسازی آن گرفت.

«فرد بازداشت شده» کارمند شورای شهر نیست/ ماجرای خانه سابق خاتمی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره دستگیری یکی از کارشناسان شورای شهر اظهار داشت: برخی کارشناسان به صورت ساعتی در شورای شهر فعالیت می‌کنند که توسط رؤسای کمیسیون‌ها به کار گرفته می‌شوند.

وی افزود: فردی که بازداشت شده کارمند شورای شهر نیست و به صورت ساعتی در شورا فعالیت داشته است امسال نیز قراردادش تمدید نشده بود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد:بهتر است این موضوع را از حراست شهرداری پیگیری کنیم چرا که این فرد در بیرون از شورای شهر دستگیر شده است البته گزارش مکتوبی در این زمینه به دست‌مان رسیده و ممکن است اصلا دستگیری‌اش ارتباطی با ما نداشته باشد.

وی در مورد تخلف ملک مربوط به نهاد ریاست جمهوری گفت: ‌شهرداری می‌توانست بهتر عمل کند تا سوء‌تفاهم پیش نیاید چرا که عجله به خرج دادن در این زمینه درست نبود.

وی گفت:‌ 70 هزار پرونده در کمیسیون ماده 100 داریم که 40 درصد آن حکم تخریب دارد ولی اجرایی نشده است.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌ از آنجایی که ملک در رابطه با دولت بوده است انتظار داشتیم که حناچی که عضو هیأت دولت محسوب می‌شود با تدبیر بیشتر این اقدام را انجام می‌داد.

هاشمی اظهار داشت: این ملک مدت‌ها خانه خاتمی بود و از آنجا که دچار فرسودگی شده بود و حتی استانداردها را نداشت ریاست جمهوری تصمیم گرفت آن را بازسازی کند و تبدیل به دفتر ریاست جمهوری شود.

وی گفت:‌به نظرم به روحانی در این زمینه ظلم شد چرا که این خانه مربوط به شخص او نیست و قرار بود دفتر ریاست جمهوری شود.

وی در مورد حواشی ایجاد شده در مورد پادگان 06 گفت:‌بعضی از افراد بدون اطلاع کافی صحبت‌هایی در مورد نحوه واگذاری این پادگان مطرح کرده‌اند که موجب سوء‌تفاهم شد در نتیجه سبب شد که کسی متوجه نشود چه اتفاقی رخ داده است.

رئیس شورای شهر تهران در مورد سرانجام گود کنار برج میلاد گفت:‌بین شهرداری و پلیس اختلاف در این زمینه وجود دارد ولی باید توجه داشت که اکثر گودها مربوط به مدیریت قبیل شهری است ولی ما به حناچی گفته‌ایم اقدامات لازم را در مورد تعیین تکلیف این گودها انجام دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول