اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشف بیش از ۶۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس طی 2 ماهه اخیر/ پاکسازی معتادان اطراف حرم احمدی در دستور کار قضایی قرار گرفت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: طی دوماهه امسال با تلاش پلیس مواد مخدر بیش از ۶۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف و ۱۶ باند بزرگ مواد مخدر متلاشی‌شده است.

کشف  بیش از ۶۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس طی 2 ماهه اخیر/  پاکسازی معتادان اطراف  حرم احمدی در دستور کار قضایی قرار گرفت

حیدر آسیابی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز، با اعلام اینکه طی دوماهه امسال با تلاش پلیس مواد مخدر بیش از ۶۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف و ۱۶ باند بزرگ مواد مخدر متلاشی‌شده است، اظهار داشت: ۵۵٠٠ کیلوگرم از این مواد،ماده مخدر تریاک بوده که در روز گذشته نیز ۲۱۰ کیلوگرم دیگر تریاک از دو دستگاه کامیون  در جهرم کشف و سه متهم دستگیر شد.

وی با تأکید بر اینکه برخورد با سوداگران مرگ و باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر که امنیت و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند در دستور کار ویژه مجموعه قضایی و سایر نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی قرار دارد، افزود: در ادامه این مهم  اجرای طرح جمع‌آوری و انتقال معتادین متجاهر به مراکز نگهداری موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر ازجمله دیگر اقداماتی است که در حال انجام برای این موضوع مسئولان امر الزام قانونی دارند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: در این راستا موضوع با پشتیبانی و حمایت دادستانی مرکز استان فارس به‌صورت ویژه در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قرارگرفته تا موجبات درمان،بازپروری و باز اجتماعی شدن معتادان فراهم شود و حتی قرار شده معتادان پس از درمان و ترک اعتیاد جهت کار به بعضی از کارگاه‌ها استان معرفی شوند.

آسیابی ادامه داد: اجرای مستمر طرح و مقطعی نبودن آن در کلیه نقاط شهر با اولویت محله‌های آلوده‌تر و محیط‌های پیرامون حرمین احمدی و محمدی (ع) در دستور کار است.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح مذکور شهرداری شیراز و برخی خیرین با دستگاه‌های مجری (بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی) مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول