اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نگاه مجلس کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم است

نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: نگاه مجلس کمک به دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم است اما عزمی از سوی دولت دیده نمی‌شود.

نگاه مجلس کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 3 تیر 99) طی تذکر شفاهی به رئیس‌جمهور در صحن مجلس اظهار داشت: پیام رهبر معظم انقلاب به مجلس یازدهم توجه به مسائل فرهنگی، اقتصادی و عدالت بود. آقای روحانی نگاه مجلس در وضعیت فعلی جامعه کمک به دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم است. 

وی افزود: چرا دولت عزمی برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها،‌ مبارزه با فساد اقتصادی در جامعه ندارد. هر جا اقتصاد اقتصاد باید یقینا رشدی در آنجا موجود نخواهد بود. 

نماینده مردم لاهیجان در مجلس تاکید کرد: بازنشستگان در کشور بزرگترین هزینه زندگی ودرمان را دارند. چرا دولت به همسان سازی حقوق بازنشستگان اقدامی نمی‌کند و رتبه‌بندی کامل فرهنگیان اجرا نمی‌شود. 

فرخی با بیان اینکه بزرگترین ظلم در بخش نیروی انسانی نیروی حجمی و شرکتی است، گفت: اگر سازمانی نیرو می‌خواهد چرا به طور مستقیم قرارداد نمی‌بندد و دولت در ارتباط با این مسائل جدی عمل نمی‌کند.

وی می‌گوید: یکی از ارکان‌های خوب تجهیز کشاورزی در استان گیلان است. اما متاسفانه در اجرای آن آنقدر مشکل وجود دارد که به بزرگترین معضل کشاورزان تبدیل شده است.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت:‌امروز بزرگترین مشکل استان‌های شمالی با منابع طبیعی است. چون افرادی حدود 50 سال اراضی را در تصرف داشته اما با منابع طبیعی مشکل دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول