اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک در استان سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک در این استان خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، معصومه عزیزی ظهر امروز در نشست بررسی طرح دولت الکترونیک در سمنان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک، امکان صدور نیمه‌حضوری گواهی امضای الکترونیکی در استان فراهم شد.

وی تصریح کرد: طی ابلاغی از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت کشور و به جهت تسهیل فرآیندهای مذکور، همچنین تمدید گواهی امضای الکترونیکی و صدور گواهی با اعتبار دوساله کاملاً غیرحضوری انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: به‌منظور تمدید غیرحضوری، یک هفته قبل از اتمام اعتبار گواهی، لینک تمدید توسط مرکز صادرکننده گواهی برای صاحب گواهی پیامک می‌گردد و پس از ثبت درخواست در سامانه، گواهی پس از انجام اقدامات و استعلامات قانونی به‌صورت برخط تمدید می‌شود.

عزیزی با اشاره به مزایای اجرای این طرح افزود: عدم نیاز به مراجعه حضوری و اسناد کاغذی از مهم‌ترین فواید این طرح است و این خدمات منجر به حذف مراجعه حضوری و به‌تبع آن کاهش حمل و نقل، کاهش مصرف سوخت و افزایش بهره‌وری و کارایی می‌شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول