اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

سهم 60 درصدی بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری پروژه‌های وزارت نیرو

وزیر نیرو گفت: بیش از 60 درصد سرمایه‌گذاری انجام شده به منظور تکمیل پروژه‌های ساخت سد، ساخت نیروگاه و غیره در قالب پویش الف-ب-ایران از بخش خصوصی جذب شده است.

سهم 60 درصدی بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری پروژه‌های وزارت نیرو

رضا اردکانیان وزیر نیرو، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی‌های وزارت نیرو به منظور جذب سرمایه‌های داخلی اظهار داشت: وزارت نیرو در قالب سازوکارهای و سیاست‌های اجرای خود، شرایط را به منظور جذب سرمایه‌های داخلی مهیا کرده است.

وزیر نیرو ضمن پاسخ به این سوال که چه میزان از سرمایه‌گذاری انجام شده در پویش الف-ب-ایران مرتبط به بخش خصوصی است، تصریح کرد: بیش از 60درصد سرمایه‌گذاری انجام شده به منظور تکمیل پروژه‌های ساخت سد، ساخت نیروگاه و غیره در قالب پویش الف-ب-ایران از بخش خصوصی جذب شده است.

اردکانیان با اشاره به شرایط تحریمی و عملکرد وزارت نیرو گفت: پروژه‌های وزارت نیرو در شرایط تحریمی با قدرت به پیش می‌رود. در حال حاضر پروژه‌های این وزارت‌خانه به ارزش 50هزار میلیارد تومان با کمک بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به گذشت 8هفته از پویش الف- ب-ایران، گفت: تاکنون 33هزار و 453میلیارد تومان پروژه ساخت سد، نیروگاه، شبکه‌های توزیع و سایر پروژه‌ها در قالب این این پویش افتتاح شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول