اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بومی‌سازی ساخت و تولید سنسور ثبت رکورد مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی

فرایند بومی سازی و ساخت سنسورهای رکورد رشته موتورسواری و اتومبیلرانی توسط متخصصان ایرانی آغاز شد.

بومی‌سازی ساخت و تولید سنسور ثبت رکورد مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید و همچنین درخواست‌های متعدد ورزشکاران و پیشکسوتان در خصوص برطرف کردن مشکلات فنی برگزاری مسابقات رشته موتورسواری و اتومبیلرانی و ارتقای سطح تجهیزات فنی، بومی سازی و ساخت سنسورهای رکورد رشته موتورسواری و اتومبیلرانی توسط متخصصان ایرانی آغاز شد.

در نشست‌های سرپرست فدراسیون با اعضای خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی و پس از بررسی‌های به عمل آمده و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، با تلاش متخصصان رشته موتورسواری و اتومبیلرانی و اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و محققان ایرانی روند ساخت و تعمیر سنسورهای ثبت رکورد در مسابقات آغاز شد.

قرار است این سنسورها مطابق با نمونه‌های خارجی ساخته شود و پس از تایید کارشناسان و تست های فنی آن در مسابقات مختلف موتوری مورد استفاده قرار گیرد. 

بر این اساس رجایی، دکترای الکترومکانیک و مدیرکل پژوهش دانشگاه فنی و حرفه‌ای، زمانیان، دکترای کامپیوتر و عضو هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، شریعتی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مهندس پشنگ، مسئول تامین تجهیزات فدراسیون تیم تولید کننده و مسئول این پروژه هستند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول