اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

100 هزار میلیارد تومان مابه‌التفاوت ارز ترجیحی به جیب نور چشمی‌ها رفت

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: 100 هزار میلیارد ارز ترجیحی به جیب برخی افراد نورچشمی رفته است در حالی که مردم هم شلاق خوردند و هم پیاز.

100 هزار میلیارد تومان مابه‌التفاوت ارز ترجیحی به جیب نور چشمی‌ها رفت

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 3 تیر) در جلسه علنی و در نطق میان دستور اظهار داشت: از رئیس قوه قضائیه به دلیل حرکت جسورانه‌اش در برخورد با فساد تشکر می‌کنم که توانسته مردم را دلگرم کند.

وی افزود: وضعیت پچیده اقتصادی فعلی معلول سیاست‌های اقتصادی غلط دولت و معلول غفلت از اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: 100 هزار میلیارد ارز ترجیحی به جیب برخی افراد نورچشمی رفته است در حالی که مردم هم شلاق خوردند و هم پیاز.

علیرضابیگی با اشاره به قیمت 10 هزار تومانی شکر در بازار خرده فروشی گفت: این قیمت در بازار جهانی و بعد از هزینه‌های متعدد باید در کشورمان 5 هزار تومان باشد در حالی که 10 هزار تومان فروخته می‌شود این در حالی است که این شکر با ارز 4200 تومانی وارد کشورمان شده است.

وی تصریح  کرد: ثروت مردم ما میلیاردها تومانی است که به جیب امثال مش قربانعلی وارد شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت:‌اکنون وضعیت در شرایطی است که رئیس سازمان خصوصی سازی که از حمایت شخص رئیس‌جمهور برخوردار بوده در زندان حضور داشته و وضعیت پرونده وی در حال رسیدگی است.

علیرضابیگی با اشاره به اظهارات وزیر کشور در جلسه علنی امروز مبنی بر اینکه باید مدارک قاچاق را به او و ستاد قاچاق کالا و ارز بدهید و این ستاد در کارهایش موفقیت داشته است، گفت: میلیون‌ها لیتر بنزین و گازوئیل در سواحل خلیج فارس ذخیره سازی شده و با تانکر و لوله به داخل دریا برده می‌شود و در نهایت به کشتی‌های بیگانه فروخته می‌شود. این در حالی است که فیلم این تخلف در تلویزیون نشان داده شده و وزیر کشور از ما مدرک می‌خواهد. این در حالی است که آقای رحمانی فضلی در مجلس گردن فراز می‌کند و می‌گوید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عملکرد خوبی داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول