اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اتفاق جالب در کوچه ساختمان فدراسیون فوتبال/اعتراض یک همسایه به شلوغی و بی‌نظمی

یکی از همسایگاه فدراسیون فوتبال هنگام گفت و گوی سهیل مهدی با رسانه‌ها به شلوغی و ازدحام خیابانی که ساختمان فدراسیون در آن قرار دارد اعتراض کرد.

اتفاق جالب در کوچه ساختمان فدراسیون فوتبال/اعتراض یک همسایه به شلوغی و بی‌نظمی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز هم طبق روال هر روز خبرنگاران رسانه‌های مختلف با حضور مقابل در فدراسیون فوتبال برای تهیه خبر و انجام مصاحبه حضور پیدا کرده بودند که این حضور آنها باز هم با اعتراض یکی از همسایگاه فدراسیون فوتبال نسبت به وجود تجمع و اختلال در رفت و آمد ساکنین خیابانی که ساختمان فدراسیون در آن قرار دارد،‌ همراه شد.

خبرنگاران حاضر مقابل ساختمان فدراسیون در حالی که مشغول گفت‌وگو با سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ بودند، با اعتراض و ناراحتی یکی از همسایگان فدراسیون فوتبال مواجه شدند و این فرد هنگامی که سهیل مهدی مشغول توضیح به نمایندگان رسانه‌ها در مورد بحث برگزاری مسابقات در شرایط فعلی که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته، بود صحبت‌های او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با اعتراض و صدای بلند خودش قطع کرد و در این اعتراض خودش به مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: شما محل مسکونی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهم نریزید بعد کارهای دیگر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام بدهید!

این ساکن خیابان فدراسیون فوتبال با صدای بلند از سهیل مهدی و دیگر خبرنگاران خواست که مصاحبه‌های خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جای دیگری انجام دهند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول