اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر باقری: قوه قضائیه پرچمدار اجرای عدالت و برخورد با قانون‌گریزان است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تبریک هفته قوه قضائیه تاکید کرد: تحقق نگاه تحولی و تحول خواهی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و پرچم داری آن قوه در اجرای عدالت و برخورد با قانون گریزان و تعرض‌کنندگان به حقوق مردم است.

سرلشکر باقری: قوه قضائیه پرچمدار اجرای عدالت و برخورد با قانون‌گریزان است

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه، تاکید کرد: تحقق نگاه تحولی و تحول خواهی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و پرچم داری آن قوه در اجرای عدالت و برخورد با قانون گریزان و تعرض‌کنندگان به حقوق مردم است.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی
ریاست محترم قوه قضاییه

فرارسیدن هفته قوه قضاییه، موسم پاسداشت یاد، نام و مجاهدت های شهید آیت الله دکتر بهشتی (ره) و تکریم خدمات و نقش آفرینی های دستگاه قضا در اقامه قسط و عدالت گستری در کشور را به جنابعالی، جامعه قضات و آحاد مسئولین و دست اندرکاران آن مجموعه مهم و برخوردار از جایگاه حساس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،   تبریک عرض می نمایم.

خدای بزرگ را شاکریم، با انتصاب مبارک آن فقیه وارسته، انقلابی و شجاع و نصب العین قرار دادن انتظارات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نقشه راه قوه قضاییه در ایجاد تحول و استقرار عدالت قضایی و پاسخ به مطالبات و دادخواهی ملت عظیم‌الشأن ایران، گام های سپری شده در این مدت، رویکرد مردمی و انقلابی عمل کردن آن دستگاه را پدیدار و امیدواری و رضایت‌مندی مشهودی نزد آحاد مختلف ملت از تبدیل قوه قضاییه به ملجاء و پناهگاه حقیقی خود در اجرای عدالت، احیای حقوق عامه و مبارزه جدی و قاطع با ظلم و فساد و... را رقم زده است، که به فضل الهی تداوم و گسترش آن، سرمایه اجتماعی عظیم و قدرتمندی را تولید و پشتوانه تحقق نگاه تحولی و تحول خواهی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و پرچم داری آن قوه در اجرای عدالت و قانون و برخورد عدالت محور با قانون گریزان و تعرض کنندگان به حقوق مردم قرار خواهد داد.

با اعلام آمادگی ستاد کل نیروهای مسلح برای هرگونه همکاری و معاضدت در اجرای عدالت و حاکمیت قانون، دوام توفیق جنابعالی و دستگاه قضایی در این مسیر خطیر، تحت عنایات قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و منویات و تدابیر حکیمانه و نورانی نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم مسئلت می کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول