اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پای بسکتبال بانوان و کبدی به جزایر سانیا می‌رسد؟/تلاش برای کسب موفقیت در بازی‌های ساحلی

موافقت مدیران ورزشی برای حضور تیم بسکتبال و کبدی بانوان در بازی‌های ساحلی سانیا اعلام شد.

پای بسکتبال بانوان و کبدی به جزایر سانیا می‌رسد؟/تلاش برای کسب موفقیت در بازی‌های ساحلی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بازی‌های ساحلی قرار است روزهای 8 تا 16 آذر به میزبانی سانیا چین برگزار شود. در حالی که کمیته برگزاری بازی‌ها از مدال‌ها رونمایی کرده‌اند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا یا تعویق مسابقات بعید نیست.

کاروان ورزشی ایران قرار است در 10 رشته ورزشی شرکت کند و احتمال حضور تیم‌های بانوان در رشته‌های بسکتبال 3 نفره و کبدی بسیار زیاد است. حتی این احتمال هم وجود دارد در دوومیدانی هم بانوان اعزام شوند.

تیم 3 نفره بسکتبال ایران سابقه بازی‌ در مسابقات آسیایی و جهانی را دارد. این تیم در مسابقات کسب سهمیه المپیک نیز حضور خواهد داشت و حالا در صورت حضور در بازی‌های سانیا می‌تواند نخستین حضورش را در بازی‌های ساحلی تجربه کند.

* شجاعی: دوست داریم تجربه حضور در بازی‌های ساحلی را هم داشته باشیم

فریده شجاعی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال درباره حضور بانوان در بازی‌های ساحلی اظهار داشت: ما دوست داریم تیم ملی تجربه حضور در بازی‌های ساحلی را هم داشته باشیم چون بسکتبال 3 نفره در کورت مخصوص برگزار می‌شود و مانند بقیه رشته‌ها فعالیت آن روی شن و ماسه نیست.

وی افزود: لباس بانوان بسکتبال 3 نفره همان لباسی است که در مسابقات بین‌المللی داشته‌اند و حتی در بازی‌های ساحلی آنها بدون کفش نخواهند بود. دلم می‌خواست این تجربه را داشته باشیم و امیدوارم این فرصت فراهم شود تا رزومه‌ای در کارنامه بانوان باشد.

نایب‌رئیس بانوان در خصوص آغاز اردوها و کادر تیم ملی خاطرنشان کرد: در صورتی که حضور بانوان قطعی شود اجازه آغاز تمرینات هم داده خواهد شد. در خصوص کادر هم کمیته فنی باید تصمیم بگیرد. نیکا بیک‌لیک لی 2 سال مربی تیم ملی بود اما درباره ادامه همکاری او، کمیته فنی باید تصمیم بگیرد.

* اورسجی: کبدی می‌تواند در بازی‌های ساحلی روی سکو برود

عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی هم در گفت‌وگو با فارس درباره حضور کبدی در بازی‌های ساحلی، عنوان کرد: ای کاش این بازی‌ها لغو نشود و با بهبود وضعیت کرونا بتوانیم تیم را اعزام کنیم. این اتفاق خوبی برای کبدی است تا با حضور در بازی‌های ساحلی شاهد موفقیت دیگری باشیم.

وی افزود: قول می‌دهم در صورت اعزام بانوان و برگزاری بازی‌های ساحلی، به دلیل سطح بالای تیم کبدی و با وجود تجربه کشورهای دیگر در بازی‌های ساحلی شاهد کسب مقام باشیم و بانوان را در فینال ببینیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول