اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف بیش از ۱۸۵ هزار عدد انواع داروهای قاچاق در ایرانشهر

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از کشف بیش از ۱۸۵ هزار عدد انواع داروهای قاچاق و غیرمجاز در ایرانشهر از باند حرفه قاچاق دارو خبر داد.

کشف بیش از ۱۸۵ هزار عدد انواع داروهای قاچاق در ایرانشهر

محسن گل محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: پس از رصد اطلاعاتی انجام گرفته و طی عملیات مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان دو دستگاه خودرو حامل داروهای قاچاق و غیرمجاز از یکی کشورهای همسایه و همجوار به کشور در ایرانشهر توقیف و هشت نفر متهم نیز در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر افزود: این محموله که ارزش ریالی آن توسط کارشناسان امر بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده شامل انواع قرص های غیرمجاز ، پماد، کرم، محلول، پودرهای خوراکی و شربت های غیرمجاز بود که قبل از توزیع در بازارهای داخلی کشور، بدلیل خطرات و ضررهای مصرف انسانی آن ، طبق نظر معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی توقیف و جمع آوری شد و برای متهمین پرونده ای در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول