اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

طرح ایجاد ممیزی شهر تبریز 7 ساله نیمه تمام مانده است/ شهرداری تبریز در عقد قرارداد به کیفیت توجه نمی کند

رئیس کمیسیون معماری و شهر سازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: طرح ایجاد ممیزی شهر تبریز که بیش از ۷ سال است نیمه تمام مانده باید هرچه سریع تر تعیین و تکلیف شود چراکه در حوزه شهرسازی بسیار به این طرح نیاز است.

طرح ایجاد ممیزی شهر تبریز 7 ساله نیمه تمام مانده است/ شهرداری تبریز در عقد قرارداد به کیفیت توجه نمی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم امروز در جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر که در محل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری برگزار شد با اشاره به لزوم استفاده از فناوری های هوشمند برای ثبت اطلاعات شهرداری تبریز گفت: علیرغم تلاش‌های انجام گرفته هنوز پیشرفت خوبی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر تبریز در سال ۹۹همت جدی برای هوشمند سازی شهر دارد که در همین راستا نیز بودجه خوبی برای هوشمند سازی در سال ۹۹ در نظر گرفته شده است گفت: انتظار می‌رود با وجود شرایط موجود شاهد تحولات خوبی در زمینه هوشمند سازی تبریز باشیم.

بابایی اقدم با اشاره به اقدامات و تصمیمات انجام گرفته برای اتمام ممیزی املاک در شهرداری گفت: جلساتی برای انجام این کار برگزار شد و پس از فعالیت های بسیار متولی آن سازمان آمار و فناوری اطلاعات شد که متاسفانه هنوز این کار انجام نشده که لازم است در سریع ترین زمان ممکن این موضوع حل شود چراکه در توسعه شهر بسیار مهم است.

وی با انتقاد از اینکه در برخی قرارداد‌های شهرداری در زمینه همکاری با شرکت های فناور در قرارداد‌ها توجه کافی به کیفیت عقد قرارداد  نمی‌شود گفت: یکی از شرکت هایی که در حوزه شهرسازی با شهرداری همکاری می‌کند عملکرد مناسبی ندارد و ما نمی‌توانیم به درستی با آنها برخورد کنیم چراکه قرارداد مناسبی منعقد نشده است.

بابایی اقدم ضمن انتقاد از برخی مشکلات موجود در شهرسازی و فناوری گفت: انتظار ما از سازمان آمار و فناوری اطلاعات بایشتر از وضع ممکن است که در همین راستا از سازمان فناوری و معاونت شهرسازی می‌خواهیم تا یک ماه آینده برنامه جامعی از وضع موجود، مشکلات و پیشرفت‌ها ارائه دهند تا در صحن شورای اسلامی شهر اعضا در این خصوص تصمیم گیری کنند.

وی همچنین با اشاره به لزوم برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در تبریز گفت: تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز در دو منطقه بیشتر به چشم می‌خورد که لازم است در مناطق دیگر نیز با قاطعیت با ساخت وساز‌های غیرمجاز برخورد شود.


انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول