اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

چرا بودجه تبریز در جاهای دیگر هزینه می‌شود؟ / ناظران شهرداری تبریز کم کاری می کنند

رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت:مناطق شهرداری باید توجه داشته باشند که نباید بودجه تبریز در سایر نقاط هزینه شود چرا که این برخلاف قانون است.

چرا بودجه تبریز در جاهای دیگر هزینه می‌شود؟ /  ناظران شهرداری تبریز کم کاری می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالله‌ تقی‌پور امروز در جلسه کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز درباره دستور نخست این کمیسیون  آن نحوه و خدمات ارائه شده شهرداری به روستا‌های اطراف تبریز اظهار داشت: مناطق شهرداری باید توجه داشته باشند که نباید بودجه تبریز در سایر نقاط هزینه شود چرا که این برخلاف قانون است.

وی با اشاره به نهضت آسفالت ریزی در تبریز گفت: از اقدامات انجام گرفته در این زمینه قدردانی می‌کنیم اما لازم است نظارت مناسبی در اجرای آسفالت ریزی ها وجود داشته باشد چرا که کوچک‌ترین کم کاری موجب خواهد شد تلاش‌های کل سیستم‌ زیرسوال برود.

تقی پور افزود: برخی ناظران در اجرای پروژه ها کم کاری می‌کنند و این کم کاری در کیفیت پروژه قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه ترافیک بخشی از فرهنگ شهری است گفت: نگاه به ترافیک باید در حوزه فرهنگ و موضوعی فرهنگی باشد که در نقاط مختلف دنیا اینگونه است و اگر امروز به پل همسان کابلی نیاز داریم این به دلیل ارتقا نیافتن فرهنگ ترافیکی در شهر است.

رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز ضمن بیان اینکه مدیران فرهنگی مناطق باید نسبت به افزایش فرهنگ ترافیکی در مناطق اقدام کنند گفت: توضیحات شهرداری را در خصوص اقدامات افزایش فرهنگ ترافیکی خواستاریم.

تقی‌پور افزود: دو حس در مدیریت شهری کارساز است که آن تعصب شهروندی و تعصب سازمانی است که از مدیران متعصب می‌خواهیم نسبت به حل مشکلات ترافیکی اقدام کنند.

وی باردیگر با تاکید بر اینکه نیازی به اجرای برخی پروژه‌ها نیست گفت: با کوچک‌ترین تغییر و اصلاح هندسی و افزایش فرهنگ ترافیکی می‌توان از هدررفت بودجه ها در اجرای پروژه‌های ترافیکی جلوگیری کرد. 

انتهای پیام/60027

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول