مربی سپاهان قرنطینه خانگی شد

مربی جدید تیم فوتبال سپاهان بعد از تست کرونا قرنطینه خانگی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از  سایت باشگاه سپاهان، "واسکو اوورا" مربی جدید دروازه بان های سپاهان که بامداد امروز وارد اصفهان شد، با انجام تست های کرونا راهی منزل شدتاقرنطینه خانگی را پشت سر بگذارد و در صورت منفی بودن جواب تست ها ، همکاری خود را باسپاهانی ها آغاز کند. تیم سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر روز دوشنبه 9 تیر میزبان تیم گل‌گهرسیرجان است. انتهای پیام/
مربی سپاهان
18:14 - 3 تیر 1399

2 بازنشر
18 بازدید



1 پاسخ