اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

ارتش هند از «پهپادهای جاسوسی ساخت رژیم صهیونیستی» علیه چین استفاده می‌کند

منابع هندی از استفاده ارتش این کشور از پهپادهای جاسوسی برد متوسط ساخت رژیم صهیونیستی در منطقه مورد تنش با چین خبر دادند.

ارتش هند از «پهپادهای جاسوسی ساخت رژیم صهیونیستی» علیه چین استفاده می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های هندی روز سه شنبه گزارش دادند که ارتش هند در تقابل با چین  برای گشت‌زنی و تجسس در منطقه از 20 ژوئن (یکشنبه یکم تیر) از پهپادهای «هرون» ساخت رژیم صهیونیستی استفاده می‌کند.

به نوشته «هندوستان تایمز» ارتش هند در چهار منطقه در شرق «لاداخ» پروازهای گشتزنی خود را افزایش داده و در این مسیر از پهپادهای هرون ساخت اسرائیل استفاده می‌کند و اینک پهپادهای برد متوسط هرون در خدمت ارتش هند برای امر تجسس در منطقه مورد استفاده قرار می‌گیرند. پهپاد هرون توانایی پرواز 30 ساعت را دارد.

به نوشته این روزنامه، این اقدام ارتش هند پس از دیدار دو مقام ارشد نظامی هند از منطقه مورد تنش این کشور با چین و در جریان قرار گرفتن از آخرین وضعیت منطقه اتخاذ شد.

منابع هندی اعلام کردند که دهلی نو برای تقویت ناوگان پهپادهای رزمی خود در پی خرید این جنگ افزار از رژیم صهیونیستی یا آمریکاست.

رسانه‌ها روز گذشته خبر دادند که وزیر دفاع هند در بحبوحه تنش‌های مرزی اخیر با چین و به منظور رایزنی‌ها با مقام‌های روسیه درباره تسریع در روند تحویل سامانه دفاع موشکی «اس- ۴۰۰» دهلی نو را به مقصد مسکو ترک کرد. (جزئیات بیشتر)

در پی وقوع درگیری‌های مرزی میان نیروهای چین و هند، ارتش‌های دو طرف آمارهای ضد و نقیضی در زمینه تلفات وارده به نیروهای خودی و طرف مقابل ارائه کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول