اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مهمترین گام مجلس یازدهم برطرف کردن دغدغه‌های معیشتی مردم است

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌ روند فعالیت‌های مجلس یازدهم در مهمترین گام آن به سمت برطرف کردن دغدغه‌های معیشتی و کسب و کار مردم پیش می‌رود.

مهمترین گام مجلس یازدهم برطرف کردن دغدغه‌های معیشتی مردم است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: امروز ۱۴ طرح در صحن مجلس اعلام وصول شد که ۱۲ طرح از این طرح‌ها اقتصادی و مرتبط با معیشت مردم است.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم بلافاصله پس از تشکیل کمیسیون‌ها در اولین گام، صبح امروز ۱۴ طرح را به هیئت رئیسه تقدیم کردند که با برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، ضمن جمع بندی در صحن مجلس به رأی گذاشته خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روند فعالیت‌های مجلس یازدهم در مهمترین گام آن به سمت برطرف کردن دغدغه‌های معیشتی و کسب و کار مردم پیش می‌رود و در تلاش هستیم با قانونگذاری صحیح، مسیر دستیابی به حل این مسئله را تسهیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلف دیگری نیز با همکاری و همراهی نخبگان نمایندگان مردم در مجلس یازدهم در حال آماده سازی است که پس از اعلام وصول به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول