اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

گزارش وزیر نفت به هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام

وزیر نفت گزارشی از اقدامات و برنامه های این وزارتخانه متناسب با بندهای مختلف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را به هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کرد.

گزارش وزیر نفت به هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع، هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز سه‌شنبه سوم تیرماه به ریاست محسن رضایی، دبیر مجمع تشکیل جلسه داد.

در ادامه بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در خصوص تحقق اهداف سیاست های کلی نظام، وزیر نفت گزارشی از اقدامات و برنامه های این وزارتخانه متناسب با بندهای مختلف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را به هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کرد.

بیژن زنگنه با اشاره به تاکیدات راهبردی مقام معظم رهبری و تکالیف مقرر در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، برای حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، از اهتمام وزارت نفت بر تحقق کامل این اهداف خبر داد.

در این جلسه محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با تاکید بر وظیفه بسیار مهمی که به منظور نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی از سوی مقام معظم رهبری به هیئت عالی نظارت مجمع محول گردیده، هدف از ارزیابی عملکرد دستگاه های مسئول را کمک به بهبود جهت گیری ها و انطباق بیشتر مصوبات، قوانین و اقدامات با اهداف عالی سیاست های کلی نظام دانست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول