اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آمادگی دانشگاه علمی کاربردی برای برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه آمادگی دارد تا با برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب کوتاه‌مدت، ضمن‌خدمت و بین سطوح، نیازهای مهارتی دستگاه‌های اجرایی و صنایع را برطرف کند.

آمادگی دانشگاه علمی کاربردی برای برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین امید عصر امروز در جلسه عقد تفاهمنامه بین استانداری سمنان و دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان اظهار کرد: وضع کرونا در آموزش عالی به ما هشدار داد تا از فضای مجازی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه حتی پس از دوران کرونا، آموزش مجازی در دانشگاه جامع علمی کاربردی به‌عنوان بخشی از آموزش، ادامه خواهد داشت، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، می‌توان تولید محتوای بعضی از دروس نظری را به انجام رساند و از طریق فضای مجازی آن را آموزش داد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: استان سمنان این ظرفیت را دارد و می‌تواند در زمینه تولید محتوا مؤثر باشد و خروجی آن در بحث آموزش مجازی در سراسر کشور مورداستفاده قرار گیرد و این مهم به ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند.

امید ادامه داد: استان سمنان ظرفیت خوبی برای برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت دارد و این دانشگاه آماده است تا آموزش ضمن‌خدمت، بین سطوح و کوتاه‌مدت را برای دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و استان سمنان آمادگی دارد تا به بخش نیازهای مهارتی ورود کند و با برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب کوتاه‌مدت، ضمن خدمت و بین سطوح، این مهم را برطرف سازد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول