اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برق جان جوان ۲۳ ساله را در پردیس گرفت

رئیس اداره برق شهرستان پردیس گفت: متاسفانه بعد از ظهر امروز جوانی ۲۳ ساله در هنگام گرفتن برق غیر مجاز از تیرهای ۱۲ متری انقال برق فشار قوی در فاز ۵ پردیس بر اثر برق گرفتگی و سقوط از تیر برق جان خود را از دست داد.

برق جان جوان ۲۳ ساله را در پردیس گرفت

علیرضا احمدوند رئیس اداره برق شهرستان پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص برق گرفتگی، سقوط و فوت یک جوان در فاز ۵ پردیس اظهار کرد: متأسفانه بعدازظهر امروز در ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه گزارش سقوط یک جوان ۲۳ ساله را از تیر فشار قوی برق در فاز ۵ پردیس به واحدهای سیار واصل شد.

وی ادامه داد: پس از حضور گشت‌های اداره برق متوجه شدیم این جوان که اقدام به اتصال انشعاب غیرمجاز برق برای زیرگذری در آن حدوده کرده که در آن محل به همراه چند نفر دیگر از کارتن‌خواب‌ها زندگی می‌کردند.

رئیس اداره برق شهرستان پردیس تأکید کرد: متأسفانه بر اثر بی‌اطلاعی متوفی از فشار قوی بودن این تیرهای برق برای اتصال غیرمجاز برق اقدام کرده که فشار حاصله برق گرفتگی وارد بدن وی و از پای سمت چپ وی خارج شده و در ادامه از ارتفاع ۱۲ متری به زمین سقوط می‌کند.

احمد‌وند با اشاره به اینکه پس از حضور اورژانس شهرستان و در حین انتقال وی به بیمارستان در مسیر انتقال جان خود را از دست داد، بیان کرد: متأسفانه مشخصات متوفی را در اختیار نداریم اما به همراه وی به همراه چند نفر از کارتن خواب‌ها در زیرگذری که در فاز ۵ پردیس وجود دارد زندگی می کردند که تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

ا‌نتها‌ی پیا‌م/۶۷۰۱۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول