اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تحول خواهی مکمل گام دوم انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر گفت: انقلاب اسلامی زنده و پویا است که به همین منظور برای تکامل و رشد نیازمند تحول خواهی و تحول گرایی است که این مهم مکمل بیانیه گام دوم است.

تحول خواهی مکمل گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، حجت الاسلام محمودزاده ضمن تبریک فرارسیدن هفته کرامت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در اندیشه امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک موجود زنده و پویا است که به همین منظور برای به تحول خواهی و تحول گرایی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه مبحث تحول خواهی و تحول گرایی مکمل بیانیه گام دوم است، گفت: برای تحقق تمام عیار نظام پیشرفته اسلامی باید با نگاه انقلابی و روحیه جهادی برای پیشرفت هر چه بیشتر ایران اسلامی تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه تلاش حداکثری و خالصانه، کار جهادی و روحیه انقلابی پیش نیاز و لازمه رشد و بالندگی است، افزود: برای تحقق این الگوی تمام عیار نیازمند تحول خواهی هستیم یعنی به وضعیت موجود قانع نباشیم و دائم برای رشد و بالندگی ایران اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/981008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول