اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مشاغل پرخطر با قرمز شدن وضعیت گنبدکاووس بار دیگر تعطیل شدند/ اعلام شماره تماس برای گزارش تخلف مشاغل پرخطر

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: به دلیل وضعیت قرمز شهرستان ناشی از افزایش روند بستری بیماران در بیمارستان ها بار دیگر مشاغل پر خطر در شهرستان تعطیل شدند.

مشاغل پرخطر با قرمز شدن وضعیت گنبدکاووس بار دیگر تعطیل شدند/ اعلام شماره تماس برای گزارش تخلف مشاغل پرخطر

عبدالقدیر کریمی در حاشیه جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در این جلسه مصوبات مهمی در راستا قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا و مقابله و پیشگیری از این بیماری در جهت تامین سلامت مردم اتخاذ شد.
وی تصریح کرد: سالن‌های ورزشی عمومی و خصوصی، تالارها، رستوران‌ها، بازارهای هفتگی جمعه، بازار روس‌ها، پارک‌ها،کافه‌ها و کافه باغ‌ها، مهد کودک‌ها، مراکز دانشگاهی برای برگزاری امتحانات، برگزاری نماز جمعه و نماز جماعت در مساجد اهل تشیع و تسنن در سطح شهر و روستا، حوزه‌های علمیه اهل سنت و شیعه، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه و تمام مشاغل پرخطر تا پایان تیرماه تعطیل خواهند بود.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان با هدف تحقق جامع و کامل مصوبات جلسه فوق‌العاده شماره تماس 09117721140 را به شهروندان اعلام کرده تا مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص مشاغل پرخطر فورا به صورت پیامک به این شماره اطلاع دهند.

* همه شهروندان در مراکز عمومی شهر به ویژه در تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها از ماسک استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: کمیته نظارت بر اجرای مصوبات جلسه فوق‌العاده ستاد متشکل از نمایندگان فرمانداری، دادستانی، دستگاه‌های اجرایی مرتبط از امروز به مدت یک ماه بر اجرای دقیق مصوبات نظارت خواهند داشت و در صورت هرگونه تخلف نسبت به پلمب و برخورد قانونی اقدام می‌کنند.
کریمی با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم گفت: همه شهروندان در مراکز عمومی شهر به ویژه در تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها از ماسک استفاده کنند.
وی با اشاره به همکاری خوب مردم در زمان شیوع کرونا در اسفندماه سال گذشته بیان کرد: از همکاری مردم در رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در موج نخست این بیماری تشکر می‌کنم و خواهشمندیم برای قطع زنجیره انتقال این بیماری همکاری دوباره با ستاد داشته باشند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول