اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مهربانی سقف ندارد| آغوش گرم خانواده میزبان 100 زندانی آزاد شده توسط نیکوکار گنبدی

نیکوکار و خیر گنبدی به مناسبت هفته قوه قضائیه با اخذ رضایت شاکیان و پرداخت بخشی از بدهی زندانیان جرائم غیرعمد زمینه آزادسازی 100 زندانی را در گنبدکاووس فراهم کرد.

مهربانی سقف ندارد| آغوش گرم خانواده میزبان 100 زندانی آزاد شده توسط نیکوکار گنبدی

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، شهرستان گنبدکاووس سال‌هاست که به واسطه بسیاری از موضوعات از جمله تیم‌های ورزشی به ویژه در رشته والیبال، مسابقات سوارکاری، تولید بیشترین گندم در کشور، صادرات غیرنفتی بسیار، ظرفیت‌های گردشگری بی‌نظیر و ده‌ها و صدها موضوع دیگر در سطح کشور و اذهان عمومی شناخته شده و مورد توجه قرار گرفته است.

اما یکی از ظرفیت‌های بی‌بدیل شهرستان گنبدکاووس که کمتر به آن پرداخته شده است ظرفیت بزرگ نیکوکاران و خیرین این شهرستان است که بدون شک در سطح کشور بی‌نظیر یا کم‌نظیر است. نیکوکارانی که در حوزه‌های مختلفی از جمله خیرین سلامت، خیرین مدرسه‌ساز، واقفان، خیرین ازدواج، خیرین علمی و ... خوش درخشیده‌اند.

حاج محمد شهرکی نیز یکی از این خیرین است که در سال‌های گذشته با اقداماتی از جمله ساخت چندین مدرسه در مناطق محروم و زلزله زده، ساخت خانه بهداشت در روستاهای دورافتاده، راه‌اندازی مراکز فیزیوتراپی، مرکز جامع غربالگری سرطان، تهیه بانک امانات تجهیزات پزشکی برای تمامی استان‌ها، کمک‌های معیشتی و تسهیلاتی به نیازمندان و به ویژه در آزادسازی زندانیان همواره نشان داده است که ثروت و اندوخته‌های مالی را امانتی از جانب خداوند متعال دیده و برای هزینه کردن آن در راه خدمت به مردم هیچ ابایی ندارد.

*کمک به مردم را توفیقی از سمت خدا می‌دانم

حال و در روزهای ابتدایی فصل تابستان این نیکوکار گنبدی در آستانه دهه کرامت و به مناسبت هفته قوه قضائیه اقدام به آزادسازی 100 زندانی دیگر جرائم غیرعمد مالی کرد که موجب خوشحالی و بهجت خانواده‌های این عزیزان شد.

نیکوکار و خیر گنبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه امیدوارم تا روز که خداوند به من عمر و توان داده از تمام ظرفیت‌ها برای کمک و خدمت به مردم استفاده کنم، اظهار کرد: این کارهای خیری که صورت می‌گیرد را لطف خدا به خودم می‌دانم که مرا لایق خدمتگزاری به مردم دانسته است.

محمد شهرکی با بیان اینکه پس از آنکه در ماه مبارک رمضان و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) بیش از 100 زندانی جرائم مالی و غیرعمد را آزاد کردیم در آستانه دهه کرامت نیز این مسیر را تداوم بخشیدیم، افزود: با نظر و مشورت رئیس محترم دادگستری و مسوولان قضایی شهرستان تصمیم بر این گرفتیم که در روزهای گذشته نیز بیش از 100 زندانی دیگر را آزاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما مردمانی مهربان و بسیار شریف هستند، خاطرنشان کرد: وقتی با شاکیان صحبت می‌کنم تا علاوه بر ارفاقات قانونی، بخشی از طلب یا حق خود را بخشیده و با دریافت بخشی از مطالبات با رافت اسلامی و نگاهی انسان‌دوستانه رضایت بدهند شاهد عمق مهربانی و کرامت عزیز می‌شویم.

* آزادی 6000 زندانی غیرعمد در گنبدکاووس

این نیکوکار و دارنده نشان اسوه صبر با اشاره به اینکه عمده افرادی که در این مرحله با جلب رضایت شاکیان از زندان آزاد شدند به دلیل جرائم مالی غیرعمد، نفقه و اختلافات خانوادگی در زندان به سر می‌برند، تصریح کرد: خداوند متعال را شاکرم که توفیق شد تا زمینه بازگشت تعدادی دیگر از شهروندان عزیزمان را به آغوش خانواده‌هایشان فراهم کنم.

شهرکی با تقدیر از مسوولان قضایی شهرستان به پاس اعتماد و همراهی آنها در مسیر خدمت به مردم، گفت: در قریب به دو دهه گذشته که توفیق داشته‌ام در بخش‌های مختلف از جمله شعبه صلح و سازش دادگستری فعالیت کنم همواره مهربانی مردم، دعای خیر آنها و همراهی مدیران موجب تسهیل خدمت‌رسانی به مردم شده است.

وی با بیان اینکه در این سال‌ها حدود 6 هزار و 500 زندانی جرائم مالی غیرعمد را به لطف خدا از زندان آزاد کرده‌ام، گفت: در این سال‌ها توفیق شده است که در 21 پرونده قصاص نیز با جلب نظر شاکیان و اولیای دم مختومه و به بخشش و رضایت منتهی شود.

انتهای پیام/83014/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول