اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سعادتمند: 15 بلیت اضافه خریدیم ولی هواپیما پٌر بود/منتظر پاسخ فیفا در پرونده شفر هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با وجود اینکه برای ایجاد فاصله بین بازیکنان 15 بلیت اضافه خریده بودیم ولی حتی بیشتر از تعداد مسافران داخل هواپیما بلیت فروخته بودند.

سعادتمند: 15 بلیت اضافه خریدیم ولی هواپیما پٌر بود/منتظر پاسخ فیفا در پرونده شفر هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد سعادتمند در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش در خصوص مشکلاتی که در سفر استقلال به اهواز به وجود آمد اظهار داشت: در این مدت بازیکنان تیم با انگیزه تمرین کردند ولی متاسفانه علیرغم اینکه بیش از 15 بلیط اضافه تهیه کرده بودیم نمی‌دانم روی چه حسابی عزیزان هواپیما را کامل پر کردند. این موضوع اتفاق بدی بود و اصلا فکر نمی‌کردیم شرایط به این شکل پیش برود و از این بابت من گله‌مند هستم.

وی افزود: البته ما پرواز برگشت تیم را چارتر گرفته‌ایم ولی بازیکنان تیم ما حتی یک صندلی هم با هم فاصله نداشتند. ما دو به یک بلیط گرفته بودیم ولی به نظرم حتی بیش از ظرفیت پرواز بلیط فروخته بودند. این اصلا حرکت خوبی نبوده و  البته ما به این موضوع اعتراض کردیم و من پیگیر این موضوع خواهم بود. همکاران من زودتر به اهواز رفتند و 2 اتوبوس آماده کردند تا موارد بهداشتی شکل بگیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: امروز چون اولین بازی است و لیگ دوباره شروع می‌شود، امیدوارم مردم مسابقه خوبی را ببیند و هم اینکه استقلال بازی را ببرد تا دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیریم.

سعادتمند در خصوص مصدومیت رضا آذری و مرتضی تبریزی و اختلافی که بین کادر پزشکی و کادر فنی این تیم به وجود آمد عنوان کرد: شما خودتان می‌دانید وقتی 2 ماه تمرینات تعطیل می‌شود، طبیعتا شدت تمرینات بیشتر خواهد شد، این موضوع فقط برای ما نبوده و برای تیم های حرفه‌ای دنیا هم رخ داده است.  خوشبختانه اختلاف خاصی هم به وجود نیامد و عقاید مربیان و پزشک تیم مطرح شد و بعد از یک روز هم همه چیز تمام شد.

وی در پاسخ به این سوال که غیبت دیاباته در بازی امشب به دلیل عدم آمادگی است یا خیر گفت: این تشخصیش با سرمربی است و من نمی‌توانم در مسائل فنی دخالت کنم.ما نفرات خوب دیگری مثل قائدی و مطهری داریم و ان شاالله مشکلی به وجود نخواهد آمد.

مدیرعامل استقلال با اشاره به نشست روز گذشته با مسئولان وزارت ورزش درباره بحث خصوصی سازی دو تیم پایتخت عنوان کرد: اراده و همیتی برای واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی به وجود آمده و روز گذشته جلسه با حضور شخص وزیر و 3 معاون وزیر و همچنین معاون سازمان خصوصی سازی برگزار شد. این موضوع هفته‌های متوالی پیگیری شده و در 2 ماه گذشته فعالیت خوبی صورت گرفته و شرایط برای ورود به بازار بورس و سهام آماده می‌شود.

سعادتمند در خصوص آخرین پرونده‌های استقلال در فیفا گفت: مشکل بویان را از طریق مطالبات فیفا و همچنین مقداری از طریق حساب خودمان در حال حل کردن هستیم،اما در مورد شفر فیفا فعلا فرصتی به باشگاه‌ها بابت کرونا داده اند که ما هم نامه نگاری کرده و منتظر پاسخ فیفا هستیم. البته ارقام بسیار سنگین است ولی در تلاش هستیم تا این ارقام را به صفر رسانده و برای توسعه باشگاه قدم برداریم.

وی در خصوص اینکه یعنی استقلال برای پرونده شفر 2-3 ماه دیگر فرصت دارد عنوان کرد: برای این مربی منتظر پاسخ فیفا هستیم. من خودم فروردین ماه با شفر صحبت کردم و او محبت کرد و به ما فرصت داد ولی چون به فیفا ایمیل زده‌ایم منتظر پاسخ آنها هستیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول