اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سامانه ارتباط مکانیزه دادگستری با ناجا در استان مرکزی افتتاح شد

طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی سامانه ارتباط مکانیزه دادگستری با ناجا در استان مرکزی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سامانه ارتباط مکانیزه دادگستری با ناجا در استان مرکزی افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز در مراسمی با حضور حجت الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی و جمعی از مسوولان و همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه سامانه ارتباط مکانیزه دادگستری با ناجا در استان مرکزی  افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در مراسم افتتاح این سامانه گفت: سامانه ارتباط مکانیزه دادگستری با ناجا در راستای ارتباط دادگستری با مراجع بیرونی در راستای دادرسی الکترونیک راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی افزود: دادرسی الکترونیک یکی از اقدامات ارزشمندی است که در راستای تکریم مراجعان توسط دستگاه قضا به اجرا درآمده و با اجرای آن مراجعه کنندگان راحت‌تر و سریع‌تر در جریان اطلاع‌رسانی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه  قضایی در سال جاری اجرای کامل دادرسی الکترونیک است که زیرساخت‌های آن به  فراهم  شده است.  

به گفته وی این سامانه ظرف ۱۵ دقیقه از مرجع انتظامی پاسخ استعلامات لازم را دریافت می‌کند و در وقت و زمان صرفه‌جویی می‌کند.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول