اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۴۵۶ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت کردند

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی این استان خبر داد.

۴۵۶ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل صبح امروز در دویست و بیست و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سال جاری که در استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: ۴۵۶ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان بالغ‌بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۲۷۵ واحد به ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۱۸۱ واحد به ارزش ۳۵۰۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸، ۷۲۵ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد، ۳۲۲ پرونده جهت عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

تشنه‌دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان سمنان تا این جلسه بیش از یک‌هزار و ۶۰ واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده که در جهت رفع موانع موجود، دو هزار و ۲۶۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده که از این تعداد، ۷۵ درصد مصوبات اجرایی و بقیه در دست اقدام است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان افزود: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه، ۹۴ واحد صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش ۶ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند و همچنین مشکلات بانکی، مالیات و زیربنایی ۱۱ واحد تولیدی استان بررسی شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول