اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری مرد جوانی که خواهر و 3 خواهرزاده خود را به قتل رساند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مرد جوانی که به دلیل اختلاف مالی خواهر و سه فرزند وی را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود با هوشیاری کارآگاهان پلیس شهرستان مهرستان در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

دستگیری مرد جوانی که خواهر و 3 خواهرزاده خود را به قتل رساند

سردار محمد قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ساعت 19 دوم تیر ماه سال جاری در پی اعلام مرگ مشکوک 4 عضو یک خانواده و پیدایش اجساد آنها از داخل چاه آب منزلشان واقع در یکی از روستاهای شهرستان مهرستان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان در محل حادثه، جسد زنی 45 ساله به همراه اجساد 3 فرزندش که یک پسر 16 ساله و 2  دختر 11 و 13 ساله بودند توسط ماموران آتش نشانی از داخل چاه 20 متری منزل بیرون آورده شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس، برادر بزرگ زن متوفی با مراجعه به مأموران اظهار داشت که چند ساعت قبل از پیدایش اجساد، برای دیدار با خواهرش به منزل آنها آمده بود از غیبت وی و بچه هایش متعجب می شود که پس از 3 ساعت پیگیری و جستجوی بی نتیجه، با کمک اعضای خانواده خود و همسایگانش اقدام به جست و جوی دقیق تمام نقاط منزل می کنند که در پی آن یکی از برادرانش، با مشاهده اجساد خواهر و فرزنداش در درون چاه آب بلافاصله با آتش نشانی و پلیس 110 تماس می گیرند.

سردار قنبری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در جریان تحقیق از اعضای خانواده زن متوفی با اظهارات ضد و نقیض برادر کوچکتر متوفی، که اولین بار اجساد را داخل چاه آب پیدا کرده بود مواجه شده و به وی مشکوک می شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با جمع آوری سرنخ های موجود و انجام یک سری اقدام تخصصی شک کارآگاهان پلیس به یقین تبدیل شده و پس از هماهنگی قضائی برادر کوچتر این زن به اتهام قتل خواهر و اعضای خانواده اش، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود.

وی خاطرنشان کرد: این متهم 28 ساله که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در بازجویی های تکمیلی پلیس به جنایت ارتکابی اعتراف و اقرار کرد که به دلیل یکسری مسائل مالی به مدت 2 سال با خواهر خود اختلاف داشته و به همین دلیل تصمیم به قتل او می گیرد.

وی در خصوص نحوه ارتکاب متهم به این قتل هولناک، گفت: متهم با مراجعه به منزل خواهرش اقدام به ریختن سمی مهلک داخل غذای اعضای خانواده کرده و از منزل خارج شد که  پس ازگذشت 2 ساعت با مراجعه مجدد به منزل، اجساد آنها را داخل چاه آب انداخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول