اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

رئیس سازمان اوقاف از وزیر علوم برای برگزاری مسابقات قرآن کریم تقدیر کرد

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای «برگزاری موفق مسابقات قرآن کریم در میان دستگاه‌های برگزارکننده مسابقات قرآنی» تقدیر کرد.

رئیس سازمان اوقاف از وزیر علوم برای برگزاری مسابقات قرآن کریم تقدیر کرد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای «برگزاری موفق مسابقات قرآن کریم در میان دستگاه‌های برگزارکننده مسابقات قرآنی» تقدیر کرد.

در متن تقدیرنامه رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خطاب به غلامی آمده است:

قرآن کریم مشعل فروزان هدایت الهی و تمسک به آن موجب سعادت ابدی است، خدمتگزاری به این کتاب مقدس، علاوه بر وظیفه دینی، موجب مباهات و وسیله‌ای برای ترویج فرهنگ والا و انسان‌ساز این یادگار بزرگ رسول گرامی اسلام (ص) بوده و خادمان آن شایسته تجلیل می‌باشند.

ازآنجا که آن مجموعه وزین اهتمام ویژه‌ای در ترویج و اعتلای فرهنگ بی‌بدیل قرآنی داشته است این تلاش مبارک را ارج می‌نهیم؛ و از تلاش‌های جناب‌عالی و همکاران محترم در برگزاری موفق مسابقات قرآن کریم درمیان دستگاه‌های برگزارکننده مسابقات قرآنی تقدیر و تشکر می‌گردد.

امید است همواره در جهت اعتلای فرهنگ قرآن کریم و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی، موفق و مؤید باشید.

گفتنی است که سال گذشته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری میزبان مرحله ملی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور بود که اختتامیه جشنواره را با حضور دانشجویان برگزیده قرآنی و مسئولان قرآنی کشور در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار کرد. همچنین وزارت علوم از بین ۳۱ دستگاهی که مسابقات قرآن کریم برگزار می‌کنند به عنوان دستگاه موفق مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول