اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتخاب عباسی به عنوان رئیس کمیسیون انرژی پاسخ قاطعی به قطعنامه اخیر شورای حکام است

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام گفت: انتخاب فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی پاسخ قاطعی به این قطعنامه است چرا که در دوران مدیریت وی شاهد توسعه و رشد انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در ایران بودیم.

انتخاب عباسی به عنوان رئیس کمیسیون انرژی پاسخ قاطعی به قطعنامه اخیر شورای حکام است

هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس، با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار داشت: انتخاب فریدون عباسی به عنوان  رئیس کمیسیون انرژی مجلس یازدهم که در کارنامه فعالیت‌هایش ریاست سازمان انرژی اتمی را دارد پاسخ قاطعی به این قطعنامه است. چرا که دوران توسعه و پیشرفت انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای ایران در زمان مدیریت وی صورت گرفته است.

وی گفت: ‌من و چند نفر از اعضای کیمسیون انرژی مجلس در پاسخ به حرکت اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فریدون عباسی را به عنوان ریاست این کمیسیون انتخاب کردیم تا طرف غربی پیام لازم را نسبت به عملکرد بسیار ضعیفش دریافت کند. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه این قطعنامه غیرالزام آور را نپذیرفته و بنایی بر اجرای آن ندارد. ضمن اینکه این قطعنامه کاملا غیرحقوقی و غیرمبنایی است.  

بیگی‌نژاد افزود: ‌متاسفانه هم اکنون آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تحت تاثیر آمریکا و رژیم صهیونیستی است و آنها می‌کوشند با اقدامات سیاسی فضای ضد جمهوری اسلامی در دنیا به وجود آورند و متاسفانه شورای حکام بر اساس داده‌های سرویس‌های جاسوسی تصمیم‌گیری کرده است.

وی در پایان گفت: اروپایی‌ها در همراهی با آمریکا و رژیم صهیونیستی سنگ تمام گذاشته، رفتارهای تروئیکای اروپا و قطعنامه اخیر شورای حکام نشان داد که پایان برجام کاغذی نزدیک است و حتما جمهوری اسلامی پاسخ لازم را به آنها خواهد داد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول