اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مشکل مسکن ایتام خراسان شمالی ۱۸ ماهه حل می‌شود/ مکاتبه با معاون اول و وزرا درباره وضعیت مسکن

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، با اشاره به امضای تفاهم نامه با استانداری خراسان شمالی گفت: طی تفاهم‌نامه امروز در طی ۱۸ ماه مشکل مسکن مددجویان در خراسان شمالی به‌صورت ریشه‌ای حل می‌شود که یتیم فاقد مسکن در این استان وجود نداشته باشد.

مشکل مسکن ایتام خراسان شمالی ۱۸ ماهه حل می‌شود/ مکاتبه با معاون اول و وزرا درباره وضعیت مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید مرتضی بختیاری ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه با استانداری و سپاه خراسان شمالی برای اجرای کمک به مددجویان استان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بالغ ‌بر ۳۰ هزار بسته معیشتی ۲۰۰ هزار تومانی در خراسان شمالی و در غالب رزمایش مواسات از سوی کمیته امداد توزیع شد.

وی از ایجاد ۳ هزار و ۴۰۰ شغل در استان با رقم ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای مددجویان استان طی سال ۹۸ خبر داد و گفت: در سال ۹۹ به میزان ۵ هزار شغل و ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد شغل در خراسان شمالی به مددجویان اهدا می‌شود.

انتقاداز وضعیت اجاره‌بها در کشور/ مکاتبه با معاون اول و وزرا درباره مسکن

رئیس کمیته امداد امام خمینی با انتقاد نسبت به وضعیت اجاره و رهن مسکن در کشور تصریح کرد: برای مشکل مسکن مددجویان درنظر داریم تا با اولویت یتیمان و سپس خانوارهای سه نفر به بالا با کمک آستان قدس، سپاه و بنیاد مستضعفان این موضوع رفع شود.

وی با استمداد از صاحب‌خانه‌ها برای رعایت حال مددجویان کمیته امداد خاطرنشان کرد: با وزرا و معاون اول ریاست جمهوری نامه‌نگاری شده تا اعضای کمیسیون تنظیم بازار در کشور بتوانند در این موضوع حرکتی را انجام دهند.

بختیاری با اشاره به تسهیلات ۵۰ میلیون تومان بنیاد مسکن برای مسکن سازی در روستاها گفت: طی تفاهم‌نامه امروز در ۱۸ ماه مشکل مسکن مددجویان در خراسان شمالی به‌صورت ریشه‌ای حل می‌شود که یتیم فاقد مسکن در این استان وجود نداشته باشد.

وی از حمایت مادام‌العمر سالمندان و افراد صعب‌العلاج در کشور توسط کمیته امداد خبر داد و افزود: اهدای پنل‌های خورشیدی به روستاییان و مددجویان کمیته امداد درآمد پایدار ایجاد می‌کند.

رئیس کمیته امداد در انتها با اشاره به حمایت تأمین جهیزیه مددجویان گفت: با همکاری دولت و مجلس کمک‌های مناسبی برای وام ازدواج انجام‌شده و طی تفاهم‌نامه امروز کمک‌های جهیزیه برای مددجویان درنظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول