اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اورسجی: کبدی المپیکی شود قول می‌دهم نخستین مدال تیمی را بگیریم/بانوان می‌توانند در بازی‌های ساحلی موفق شوند

رئیس فدراسیون کبدی گفت: در صورتی که کبدی بتواند وارد بازی‌های المپیک شود قول می‌دهم بتوانیم نخستین مدال تیمی را کسب کنیم.

اورسجی: کبدی المپیکی شود قول می‌دهم نخستین مدال تیمی را بگیریم/بانوان می‌توانند در بازی‌های ساحلی موفق شوند

عباس اورسجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضور کبدی بانوان در بازی‌های ساحلی سانیا اظهار داشت: این نخستین حضور بانوان در بازی‌های ساحلی است. ای کاش مسابقات تعلیق یا لغو نشود و با بهبود وضعیت کرونا بتوانیم تیم را اعزام کنیم.

وی افزود: اعزام کبدی بانوان برای فدراسیون اتفاق بسیار خوبی است به ویژه اینکه بانوان ایران می‌توانند با این حضور یک موفقیت دیگر را بعد از بازی‌های آسیایی به ثبت برسانند. در صورتی که این بازی‌ها برگزار شود قول می‌دهم با وجود تجربه کشورهای دیگر در بازی‌های ساحلی، بهترین مدال را بگیریم و فینالیست شویم.

رئیس فدراسیون کبدی درباره اینکه در صورت اعزام برنامه شما برای اردوها چیست، عنوان کرد: در زمان جلسه وزیر با روسای فدراسیون‌ها، من با فرهادی‌زاد، علی‌نژاد و صالحی‌امیری صحبت کردم. آنها اشاره داشتند منتظر باشیم تا تصمیمات نهایی گرفته شود. ما نامه‌نگاری‌ها را  داشته‌ایم تا بتوانیم مسابقه انتخابی را در مناطق سفید داشته باشیم.

اورسجی درباره لغو رویدادهای بین‌المللی گفت: امسال 3 مسابقه قهرمانی جهان داشتیم که لغو شد.

وی درباره اینکه هند تلاش زیادی کرده تا رشته کبدی وارد بازی‌های المپیک شود، خاطرنشان کرد: پیش از هند که برای این کار تلاش می‌کند، ما پیش‌قدم بوده‌ایم. به کشورهای عضو فدراسیون جهانی هفته گذشته نامه‌ای زدم تا آنها با کمیته ملی المپیک‌شان صحبت کنند که کبدی در بازی‌های المپیک جوانان 2022 حضور داشته باشد.

رئیس فدراسیون کبدی یادآور شد: خوشبختانه بعد از یک هفته با 20 کشور صحبت کردم و آنها از این موضوع استقبال کردند. حتی صحبت‌هایی هم با کمیته المپیک کشورشان داشتند. ما برنامه زیادی برای توسعه این رشته در جهان داریم، گاهی اوقات هم جلسات ویدئو کنفرانس را برگزار می‌کنیم. ضمن احترام به رشته‌های دیگر قول می‌دهم در صورتی که کبدی المپیکی شود نخستین مدال رشته تیمی را در این بازی‌ها به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول