اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اختصاص مشوق‌های مناسب‌سازی ادارات برای معلولان سمنانی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: برای دستگاه‌های اجرایی که در راستای مناسب‌سازی اقدام می‌کنند، مشوق‌هایی در نظر گرفته شود.

اختصاص مشوق‌های مناسب‌سازی ادارات برای معلولان سمنانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا ایزدپور ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی استان سمنان اظهار کرد: مناسب‌سازی فضای شهری، ایجاد فرصت برابر برای همه شهروندان است.

وی بیان کرد: استفاده از خدمات شهری از حقوق شهروندی یک معلول است و اگر در این خصوص کوتاهی کنیم، حقوق شهروندی آن شهروند را ضایع کردیم.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ادامه داد: مناسب‌سازی فضای عمومی و اماکن تنها ویژه افراد دارای معلولیت نیست؛ مناسب‌سازی به معنای شهری برای همه افراد جامع است.

ایزدپور با بیان اینکه تمام شهرها باید برای حضور افراد مناسب‌سازی شود، گفت: ما هیچ‌گاه دنبال مناسب‌سازی محل خاصی برای افراد نیستیم.

وی تصریح کرد: برای پیمانکاران مجری پروژه‌های عمرانی دوره‌های تخصصی در خصوص مناسب‌سازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: برای دستگاه‌های اجرایی که در راستای مناسب‌سازی اقدام می‌کنند، مشوق‌هایی در نظر گرفته شود.

ایزدپور بیان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد، سمن‌ها و تشکل‌ها، می‌توانند در راستای تحقق اهداف ستاد مناسب‌سازی نقش مؤثری ایفا کنند.

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی استان سمنان به ریاست مدیرکل دفتر فنی استانداری سمنان در سالن جلسات ساختمان معاونت عمرانی استانداری سمنان برگزار شد.

 مهم‌ترین مطالب مطرح‌شده در این نشست شامل گزارش بازدید کمیته تخصصی زیرمجموعه ستاد مناسب‌سازی از شهرهای استان در خصوص اقدامات انجام‌شده، گزارش راه‌آهن شمال شرق در خصوص مناسب‌سازی ایستگاه‌های راه‌آهن، گزارش شهرداری شاهرود در خصوص مناسب‌سازی و اقدامات مربوط به آن و گزارش شهرداری گرمسار در خصوص مناسب‌سازی و اقدامات مربوط به آن بود.

انتهای پیام/74004/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول