اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دستور وزیر ورزش برای اتمام احداث سالن ۶ هزارنفری بجنورد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی استان کردستان طی هفته آینده توسط رئیس‌جمهور گفت: وزیر ورزش همچنین برای اتمام احداث سالن ۶ هزارنفری بجنورد تا پیش از پایان دولت دستور داده است.

دستور وزیر ورزش برای اتمام احداث سالن ۶ هزارنفری بجنورد

حسن کریمی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به امکان میزبانی استادیوم‌های کشور از مسابقات آسیایی و جهانی اظهار کرد: ورزشگاه آزادی تهران ازجمله بهترین ورزشگاه‌های منطقه محسوب می‌شود که طی سالیان اخیر و به‌خصوص برای فینال جام باشگاه‌های آسیا نواقص آن رفع شده و امکان میزبانی‌ها جهانی و آسیایی را داراست.

وی به ظرفیت سایر استان‌ها برای میزبانی‌های مهم فوتبال اشاره کرد و گفت: ورزشگاه‌های احداث‌شده در شیراز، مشهد، اصفهان و اهواز نیز در جمع استادیوم‌های دارای استانداردهای لازم برای میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا هستند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ادامه به مهم‌ترین پروژه‌های این شرکت در کشور اشاره کرد و گفت: علاوه بر پروژه استادیوم ۱۵ هزارنفری و سالن ۶ هزارنفری خراسان شمالی در استان‌های البرز، کرمانشاه و ساری پروژه‌های مهمی در حال اجرا است.

وی از سالن ورزشی کردستان توسط رئیس‌جمهور طی هفته آینده نیز خبر داد و گفت: این پروژه به‌صورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود و تلاش می‌کنیم تا پروژه سالن ورزشی مشهد نیز اگر در دهه فجر افتتاح شود.

کریمی درباره وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی کشور گفت: ۳۲۶ پروژه نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی زیر ۷۰ درصد در سراسر کشور از دولت قبل برجای‌مانده بود که سال گذشته پروژه‌های بالای ۷۰ درصد و امسال نیز پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت تأمین اعتبارات قرار گرفت.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره آخرین وضعیت احداث سالن ۶ هزارنفری بجنورد خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی این سالن هنوز زیر ۵۰ درصد است اما به خاطر دستور وزیر ورزش و پیگیری‌های استاندار، افتتاح این پروژه تا پیش از اتمام دولت برنامه‌ریزی‌شده است.

وی به وضعیت استادیوم شیروان نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا هفته دولت یا دهه فجر بهره‌برداری از این استادیوم در خراسان شمالی آغاز شود.

کریمی در انتها درباره ساخت خوابگاه‌های ورزشی نیز گفت: در استان‌ها و مراکز استان‌ها این خوابگاه‌ها در حال ساخت یا نوسازی است اما تنگناهای  اعتبارات دولتی باعث شده تا پیش رفت این پروژه‌ها با کندی روبه‌رو شود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول