اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بدهی ۳۰۰ میلیارد ریالی شهرداری مهدی‌شهر

شهردار مهدی‌شهر گفت: بدهی شهرداری مهدی‌شهر افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال است و در ماه‌های گذشته تلاش شد تا پرداخت حقوق کارکنان شهرداری به‌روز شود.

بدهی ۳۰۰ میلیارد ریالی شهرداری مهدی‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، سیدجعفر حسینی ظهر امروز در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از چند طرح عمرانی در حال ساخت در مهدی‌شهر اظهار کرد: سال گذشته، افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال از بودجه شهرداری مهدی‌شهر محقق شد که برای سال جاری با دریافت تسهیلات ۵۰ میلیارد ریالی، این رقم به ۲۵۰ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: بر اساس مستندات غیررسمی، بدهی شهرداری مهدی‌شهر افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال است و در ماه‌های گذشته تلاش شد تا پرداخت حقوق کارکنان شهرداری به‌روز شود.

شهردار مهدی‌شهر گفت: برای پرداخت بدهی و اجرای طرح‌های عمرانی از سوی شهرداری مهدی‌شهر در سال جاری، ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حسینی اضافه کرد: طرح‌های عمرانی خوبی از سوی شهرداری مهدی‌شهر در حال اجراست که در هفته دولت و دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری خواهید رسید.

منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان امروز از چند طرح عمرانی در حال ساخت شهر مهدی‌شهر بازدید کردند.

فخری در این سفر یک‌روزه از پایانه مسافربری، پارک کوهستان، بازگشایی مسیر میدان امام (ره) به مسجد المهدی (عج)، بیمارستان دربند مهدی‌شهر، حوزه علمیه خواهران و مصلی در حال ساخت این شهرستان بازدید کرد.

در پایان این بازدیدها، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار مهدی‌شهر، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهدی‌شهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان و . . . در سالن جلسات شهرداری این شهر، دستورات لازم برای رفع مشکلات طرح‌های عمرانی در حال ساخت صادر شد.

انتهای پیام/74040/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول