اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کسب 2 سهمیه پارالمپیک توسط ورزشکاران لرستانی

رئیس هیئت جانبازان و معلولین لرستان گفت: در حال حاضر دو ورزشکار لرستانی سهمیه شرکت در پارالمپیک توکیو را کسب کرده‌اند همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار داریم چهار یا پنج ورزشکار دیگر لرستانی سهمیه حضور در پارالمپیک را بگیرند.

کسب 2 سهمیه پارالمپیک توسط ورزشکاران لرستانی

سیدحمید الیاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: شیوع کرونا باعث تعطیلی تمام فعالیت‌های ورزشی معلولان لرستانی شده و آن‌ها تنها در منازل خود به صورت فردی تمرین می‌کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته سه ورزشکار لرستانی در مسابقات جهانی امارات شرکت کردند، افزود: از این سه نفر سجاد محمدیان و حامد امیری موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شدند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه رشته‌های دو و میدانی برای شرکت در مسابقات پارالمپیک نیازمند یک حداقل رکورد هستند، قرار است که در ماه‌های آینده این رکوردگیری در کشور برگزار شود.

الیاسی با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار داریم چهار یا پنج ورزشکار لرستانی دیگر سهمیه حضور در پارالمپیک را بگیرند، تصریح کرد: مربیان این ورزشکارها برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند و آن‌ها تمرینات خود را در خانه انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: استان لرستان از نظر امکانات برای ورزشکاران معلول با کمبودی روبرو نیست و در حال حاضر شیوع کرونا مهم‌ترین مشکل ورزشکاران برای رسیدن به آمادگی مورد نظر است که البته این شرایط برای تمام ورزشکاران ایران و دنیا یکسان است.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول