اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فعالیت ۱۰۸ واحد فرآوری پسته در دامغان

فرماندار شهرستان دامغان گفت: در حال حاضر، ۱۰۸ واحد فرآوری پسته در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

فعالیت ۱۰۸ واحد فرآوری پسته در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌اصغر مجد بعدازظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: شهرک صنعتی دامغان با توجه به بهره‌مندی از زیرساخت‌های مناسب، امروز آمادگی جذب سرمایه‌گذاران را دارد.

وی بیان کرد: توجه به خواست و مطالبات سرمایه‌گذاران و تسهیل در روند امور برای حضور هرچه بیشتر آنها همواره در دستور کار قرار داشته و تلاش می‌کنیم تا روند اداری را در این خصوص کوتاه سازیم.

فرماندار شهرستان دامغان ادامه داد: در حال حاضر، ۱۰۸ واحد فرآوری پسته در این شهرستان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد، ۲۸ واحد به‌صورت صنعتی فعالیت می‌کنند.

مجد اضافه کرد: دولت سال گذشته بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از طریق صندوق‌های روستایی به این بخش کمک کرده است.

وی افزود: کم‌آبی از مواردی است که تأمین آب برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی آب بر با حضور سرمایه‌گذاران با مشکل مواجه می‌کند.

فرماندار شهرستان دامغان گفت: منطقه ویژه اقتصادی دامغان نیز یکی دیگر از ظرفیت‌هایی است که سرمایه‌گذاران را برای حضور در این شهرستان ترغیب می‌کند.

مجد اضافه کرد: در خصوص راه‌اندازی هتل چهار ستاره و مرکز تجارت پسته همه گونه مساعدت و همکاری تا حصول نتیجه انجام خواهد شد؛ اما سرمایه‌گذاران این طرح نیز باید مجدانه و مستمر پیگیر مسائل و موارد مربوط به طرح باشند.

جلسه هماهنگی و پیگیری مسائل و موارد مرتبط با احداث طرح هتل چهار ستاره گردشگری و مرکز تجارت جهانی پسته دامغان (شرکت نگین صددروازه دامغان و انجمن توسعه پایدار دامغانی‌های مقیم مرکز) به ریاست استاندار سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد.

انتهای پیام/74041/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول