اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سراب سبز می شود

رئیس اداره گاز شهرستان سراب، گفت: هفته دولت امسال با بهره‌برداری از گاز سه روستای باقی‌مانده روستایی بدون گاز در این شهرستان نخواهد بود.

سراب سبز می شود

هوشنگ داداش‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سراب اظهار داشت: در حال حاضر همه روستاهای شهرستان سراب به استثنا سه روستای کوچک از خدمات گاز بهره‌مند هستند.

وی افزود: به لطف خدا هفته دولت امسال با بهره‌برداری از گاز سه روستای باقی‌مانده؛ روستایی بدون گاز نخواهد بود.

داداش‌زاده یادآور شد: این سه روستا زیر۱۰ خانوار جمعیت دارند و هم‌اکنون پیمانکاران مشغول فعالیت در زمینه برخوردار کردن روستانشین‌های عزیز از نعمت گاز هستند

آغاز عملیات لوله‌کشی گاز در روستای «دیزج سفید» شهرستان سراب

داداش‌زاده از آغاز عملیات لوله‌کشی گاز در روستای دیزج سفید شهرستان سراب خبر داد و گفت: این پروژه در شهریورماه همزمان با فرارسیدن هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 رئیس اداره گاز شهرستان سراب در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز لوله‌کشی گاز روستای محروم دیزج سفید در شهرستان سراب بیان داشت: این روستا یکی از روستاهای محروم در سطح شهرستان سراب است که به درخواست اهالی این روستا، شاهد آغاز عملیات لوله‌کشی گاز از روستای گواشین به سمت روستای دیزج سفید هستیم.

وی با بیان اینکه شهریورماه، عملیات لوله‌کشی گاز این روستا به پایان می‌رسد، تاکید کرد: ان‌شاءلله در هفته دولت، شاهد بهره‌برداری از گاز روستای دیزج سفید خواهیم بود.

داداش‌زاده خاطرنشان کرد: روستای دیزج سفید یکی از روستاهای گردشگری در سطح شهرستان سراب است که عدم امکاناتی همچون گاز باعث شده بود که تعدادی از اهالی این روستا، دست به مهاجرت بزنند، از این‌رو برای حفظ چنین روستاهایی، نیاز است که امکانات اولیه را مهیا کرد.

انتهای پیام/60010/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول