اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

گلزار شهدای مشهد، پذیرای شهدای حوزه سلامت می‌شود

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: با تعاملات به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، جانباختگان حوزه سلامت در مزار شهدای شهر به خاک سپرده خواهند شد.

گلزار شهدای مشهد، پذیرای شهدای حوزه سلامت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، علی بیرجندی‌‌نژاد از برگزاری جلسه مشترک با بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خبر داد و گفت:  از آنجایی که رهبر معظم انقلاب جانباختگان کادر سلامتِ فعال در حوزه خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا را شهید خدمت خواندند؛ بر خود فرض دانستیم که پیگیر وضعیت شهدای فداکار سلامت در مشهد باشیم.

وی افزود: متاسفانه خلاء قانونی در خصوص شهدای خدمت در حوزه سلامت وجود دارد که باعث شده باوجود انتظاری که در سطح جامعه به وجود آمده است؛ خانواده‌های جانباختگان حوزه سلامت در مسیر مبارزه با بیماری کرونا، فعلا تحت پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران نباشند؛ که با تعاملات به عمل آمده و اهتمام سایر نهادها از جمله وزارت بهداشت و درمان، امیدواریم این خلاء قانونی هر چه زودتر برطرف شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به اینکه اپیدمی کرونا به طرز خطرناکی در حال گسترش است، بیان کرد: در شرایط فعلی کادر بهداشت و درمان در هر سطحی عملا با به خطر انداختن جان خود، به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.

بیرجندی نژاد اضافه کرد: اگرچه این بزرگواران با علم به خطر جانی وارد میدان شده‌اند؛ اما حمایت مردم، سازمان‌ها و نهادهای متولی، انگیزه و روحیه خدمت در کادر بهداشت و درمان را تقویت خواهد کرد.

وی افزود: کادر پزشکی، پرستاری، بهداشتی و خدماتی که در میدان مبارزه با کرونا فعالیت دارند؛ باید دلگرم باشند به اینکه چنانچه در این راه جان باختند؛ احتیاجات خانواده‌اشان بر زمین نخواهند ماند و نام و یادشان به عنوان شهید خدمت در جامعه گرامی داشته و ارج نهاده خواهد شد و این حداقلی است که انتظار می‌رود برای این فداکاران و ایثارگران در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول