اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فعالیت آزمایشگاه مرکزی معاونت بهداشت از اول شهریور ماه آغاز می‌شود

مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از پروژه در حال احداث آزمایشگاه مرکزی معاونت بهداشت بازدید و با توجه به ضرورت فعالیت این آزمایشگاه در خصوص کمک به تامین تجهیزات آن قول مساعدت داد.

فعالیت آزمایشگاه مرکزی معاونت بهداشت از اول شهریور ماه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  وب دا، تجربه اپیدمی کرونا که از اواخر بهمن ماه سال گذشته به نوعی سیستم سلامت کشور را درگیر کرده است، اثبات کرده تمرکز در انجام آزمایشات به مدیریت بهتر و جامع‌تر این بحران کمک شایانی خواهد داشت.

در همین راستا با توجه به موقعیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان قطب شمال شرق کشور، ساخت پروژه آزمایشگاه مرکزی از اوایل سال قبل شروع و قرار بر این شد که قسمتی از ساختمان به عنوان آزمایشگاه به بهره برداری برسد، لیکن با شروع بحران کرونا در کشور مقرر شد ساختمان این پروژه به صورت کامل به آزمایشگاه تخصیص داده شود.

با توجه به اهمیت موضوع، ساخت و تکمیل پروژه آزمایشگاه مرکزی معاونت بهداشت با تمام توان درحال اجراست و  تلاش می شود در اوایل شهریور ماه به بهره برداری برسد.

حوزه معاونت بهداشت دانشگاه با مدیریت مناسب نیروها در بحث تامین نیروی انسانی برای فعالیت این آزمایشگاه مشکلی نداشته، اما در بحث تامین تجهیزات این پروژه با توجه به بحران موجود به مساعدت وزارت بهداشت نیازمند خواهد بود.

در همین راستا در بازدیدی که مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور معاون بهداشت دانشگاه از پروژه ساختمان آزمایشگاه مرکزی داشت درخصوص تامین تجهیزات این پروژه قول مساعد داد.

علی ابرازه وجود آزمایشگاه مرکزی در شهر مقدس مشهد را با عنایت به موقعیت جغرافیایی و حضور خیل عظیم زائران علی ابن موسی الرضا(ع) در تمام ایام سال را از ضروریات دانست و اظهار امیدواری کرد ،فعالیت این آزمایشگاه کمک شایانی در ارتقاء سلامت جامعه داشته باشد.

آزمایشگاه مرکزی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ساختمانی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر مربع در سه طبقه در محل مرکز بهداشت استان طراحی و ساخت آن در حال اتمام است.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول