اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

‌برقراری ارتباط با مردم در اولویت کاری روابط عمومی‌ها باشد

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ‌برقراری ارتباط با مردم باید به‌عنوان یک اصل مشخص در اولویت کاری شورای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی‌ها باشد.

‌برقراری ارتباط با مردم در اولویت کاری روابط عمومی‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد خدادی عصر امروز در همایش شورای اطلاع‌رسانی استان‌ سمنان با حضور ویدئوکنفرانسی معاون سیاسی وزیر کشور در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: حضور شورای اطلاع‌رسانی استان‌ها در رویه‌های مختلف اطلاع‌رسانی، انتخاب نیست؛ بلکه یک ضرورت اصولی قلمداد می‌شود.

وی بیان کرد: ‌برقراری ارتباط با مردم باید به‌عنوان یک اصل مشخص در اولویت کاری شورای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی‌ها باشد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: پاسخ اصولی به جریان‌سازی‌ها، رصد و پالایش خبرها و توجه به کنشگری‌های رسانه‌ای نقش غیرقابل انکار در افزایش هماهنگی و برقراری روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها دارد.

خدادی گفت: پاسخ به سؤالات مردم باید در اولویت باشد و با پاسخگویی، بسیاری از جوسازی‌ها خنثی می‌شود.

وی افزود: شورای اطلاع‌رسانی در استان نسبت به دغدغه‌هایی که مردم دارند، اطلاعات داشته و نسبت به پاسخگویی و درک موضوعات حساسیت داشته باشد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برای تولید اطلاعات باید به دنبال شریک بود و در کنار آن باید جریان رسانه‌ای پویا داشت.

چالش‌های خبری چندانی در سمنان وجود ندارد

سعید متقی، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان هم در این نشست گفت: ایده طرح موضوع و بررسی مشکلات احتمالی بین خبرنگار و مدیر دستگاه اجرایی در شورای اطلاع‌رسانی استان و قبل از طرح شکایت در دستگاه قضا، پیشنهاد بسیار خوب و ارزشمندی است.

وی تصریح کرد: مصوبه مذکور را تمام دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان مورد توجه قرار دهند؛ تعامل و همکاری خبرنگاران با مسؤولان در استان سمنان مطلوب است.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان بیان کرد: حساسیت‌ها و چالش‌های خبری چندانی در بخش‌های مختلف در استان وجود ندارد و بسیاری از سوءبرداشت و اختلاف‌ها با گفت‌وگو به‌صورت مسالمت‌آمیز برطرف می‌شود.

انتهای پیام/74030/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول