اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بناکار: اتخاد مربیان والیبال نوید‌بخش روزهای خوش برای والیبال تبریز است

جلسه هم‌اندیشی کارشناسان و مربیان کانون‌های والیبال تبریز برگزار شد.

بناکار: اتخاد مربیان والیبال نوید‌بخش روزهای خوش برای والیبال تبریز است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عادل بناکار ‌که به تازگی ‌‌ریاست هیات والیبال شهرستان تبریز را بر عهده گرفته است در اولین قدم خود جلسه‌ای با مربیان و کارشناسان والیبال تبریز برگزار کرد تا نشان دهد برای رشد والیبال تبریز روی کانون‌های والیبال این شهر حساب ویژه‌ای باز کرده است.

در این جلسه نکته نظرات مربیان شنیده شد و بحث و تبادل نظر در خصوص وضعیت کانون‌ها صورت پذیرفت.

تاکید اکثر مربیان در این جلسه بر استعداد‌یابی و برگزاری لیگ کانون‌های والیبال تبریز بود که با رای اکثریت اعضا جلسه برگزاری مسابقات والیبال کانون‌های تبریز به تصویب رسید.

نگرش بسیار مثبت ریاست هیات والیبال شهرستان تبریز بر روی حضور بازیکنان در کانون‌ها و تشکیل کمیته فنی بسیار مورد توجه حاضرین در جلسه قرار گرفت.

در یکی از قسمت‌های این جلسه با برگزاری انتخابات آقایان جاوید آل‌جواد و ابوالفضل فرخ‌زاد به عنوان بازرسان کانون‌های والیبال انتخاب شدند.همچنین به جمع فوق یک نفر نیز از طرف هیات والیبال شهرستان تبریز افزوده خواهد شد.

بناکار: در رسیدن به روزهای آرمانی والیبال تبریز یاری‌گر هیات والیبال باشید

بناکار در خاتمه جلسه گفت‌: خوشبختانه جلسه بسیار خوبی برگزار شد و حضور مربیان جوان و مو سفید‌شدگان در کنار هم نوید‌بخش روزهای خوش برای والیبال تبریز را می‌دهد.

وی افزود: قطعا مصوبات این جلسه به صورت شعار باقی نخواهد ماند و به جد پیگیر برگزاری بی‌نقص مسابقات و تمرینات کانون‌های والیبال تبریز خواهیم بود.

بناکار از تمامی والیبالی‌های تبریز درخواست داشت تا در رسیدن به روزهای آرمانی والیبال تبریز یاری‌گر هیات والیبال باشند.

بناکار خطاب به مربیان و بازیکنان والیبال تبریز گفت: با برگزاری این طرح بجای اینکه ۱۵ بازیکن درگیر فعالیت در تیم تبریز و سالن اقدمی باشند از این پس شاید در هر رده سنی ۲۰۰ بازیکن جزو تیم تبریز بوده و به فعالیت والیبالی مشغول شوند.

در خاتمه عادل بناکار از فرج‌اللهی رئیس هیات والیبال آذربایجان‌شرقی و حبیب مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز به دلیل اعتمادشان به وی تشکر کرد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول