اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اسبقیان: قهرمانان استان آذربایجان‌شرقی وزنه‌های سنگین ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور هستند

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران گفت: قهرمانان استان آذربایجان‌شرقی وزنه‌های سنگین ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور هستند.

اسبقیان: قهرمانان استان آذربایجان‌شرقی وزنه‌های سنگین ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجمع عمومی عادی هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان آذربایجان‌شرقی به ریاست سید محمد شروین اسبقیان و با حضور بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان و کشاورز مسئول امور استان‌های فدراسیون روز چهارشنبه 4 تیرماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

‌سیدمحمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران در مجمع گفت: ورزشکاران استان آذربایجان‌شرقی در عرصه ورزش‌های جانبازان و معلولین وزنه سنگینی هستند و عناوین و مدال‌های متعدد کسب شده توسط ورزشکاران این استان در رشته‌های ورزش‌های جانبازان و معلولین گویای این حقیقت است.

رئیس مجمع عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین افزود: آقای بهمن رضایی که رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون است به خوبی از عهده مربیگری در رشته دوومیدانی و ماده‌های مختلف آن برآمده است و دستیابی ورزشکاران به مدال‌ها و عناوین سطح بالا، تخصص و تجربه عالی ایشان را بیان می‌کند.

اسبقیان در ادامه به تشریح آیین نامه ستاد ملی حمایت از ورزش‌های جانبازان و معلولین پرداخت که بر اساس آن ۱۶ دستگاه اجرایی در سطح ملی عضو این ستاد بوده و براساس دستور صریح ریاست جمهوری و طبق رسالت سازمانی شان مکلف به ارائه خدمات به ورزشکاران ورزش جانبازان و معلولین کشور هستند.

وی افزود: انتظار داریم در استان‌های سراسر کشور با همکاری بین دستگاهی خدمات شایانی را فراخور حال ورزشکاران جانباز و معلول میهن عزیزمان به آنها ارائه دهیم.

علی کشفیا رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان آذربایجان‌شرقی در مجمع عمومی عادی این هیأت گفت: حمایت‌های شایسته‌ای از ورزش‌های جانبازان و معلولین و ورزشکاران این رشته در استان آذربایجان‌شرقی انجام می شود و بر همین اساس ما در طی سالهای گذشته شاهد درخشش افرادی در قالب تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران از این استان بوده‌ایم.

وی افزود: با توجه به خاص بودن شرایط جسمانی ورزشکاران جانباز و معلول، انتظار حمایت از دستگاه‌های اجرایی مختلف استان به ویژه بهزیستی برای حمایت و شهرداری جهت مناسب سازی اماکن ورزشی سطح استان داریم.

کشفیا ادامه داد: در این ایام که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، پروتکل‌های بهداشتی ویژه برای ورزش‌های جانبازان و معلولین و ورزشکاران این رشته ها مشخص نشده است و این موضوع مورد مطالبه ورزشکاران و مربیان استان است.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول