اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

راه‌اندازی 8 هیأت هندبال بسیج در شهرهای مازندران

رئیس هیأت هندبال ورزش بسیج مازندران از راه‌اندازی 8 هیأت هندبال در شهرهای استان خبر داد.

راه‌اندازی 8 هیأت هندبال بسیج در شهرهای مازندران

بهرام لیالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، با اشاره به استعدادهای مناسب در رشته ورزشی هندبال، اظهار کرد:پس از برگزاری جلسات با مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران ، هیات هندبال ورزش بسیج مازندران اسفند ماه ۹۸ راه‌اندازی شده است.

وی هدف از تشکیل این هیأت‌ها را توسعه رشته‌های ورزشی تیمی در بسیج مازندران اعلام کرد و گفت: برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری و استعدادیابی در رده‌های سنی مختلف و تشکیل تیم مقاومت هندبال را در دستور کار داریم.

رئیس هیأت هندبال مازندران خاطرنشان کرد: همگانی کردن امر ورزش در بسیج، تقویت آمادگی جسمانی و صیانت اخلاقی در رده‌های سنی مختلف، سازماندهی و تقویت روحیه جهادی و همکاری با هیات هندبال اداره کل ورزش و جوانان مازندران از دیگر برنامه‌های هیأت هندبال بسیج عنوان کرد.

این مسؤول ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم هیات هندبال بسیج مازندران تشکیل قرارگاه جهادی برای ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف است.

لیالی بیان کرد: با توجه به استقبال خوب در رشته هندبال و وجود استعدادهای فراوان در رده‌های سنی این رشته و سیاست‌های ورزش بسیج مازندران در مرحله اول هشت هیأت در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شد که اولویت اصلی ما شناسایی، جذب، آموزش و سازماندهی ورزشکاران هندبالیست بسیج شهرستان‌ها است.

وی با اعلام اینکه پس از برنامه‌ریزی و تکمیل ساختار هیأت زمینه‌سازی برای استعدادیابی و برگزاری مسابقات و همایش‌های مرتبط با این رشته را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/86004/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول