اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رونمایی از ۳ فروند جنگنده تمام ایرانی «کوثر» در اصفهان/ تأکید وزیر دفاع بر صادرات تجهیزات نظامی

با حضور وزیر دفاع، فرمانده کل ارتش و رئیس سازمان برنامه و بودجه در اصفهان، ۳ فروند جنگنده تمام ایرانی «کوثر» رونمایی شد.

رونمایی از ۳ فروند جنگنده تمام ایرانی «کوثر» در اصفهان/ تأکید وزیر دفاع بر صادرات تجهیزات نظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح امروز در مراسم رونمایی از ۳ فروند جنگنده تمام ایرانی کوثر در اصفهان اظهار داشت: بعد از اینکه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ نخستین فروند جت پیشرفته کوثر رونمایی و تحویل نیروی هوایی شد و خط تولید آن از آبان ماه آغاز به کار کرد، امروز شاهد بهره‌برداری از ۳ فروند هواپیمای کوثر تولید شده در «هسا» هستیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: در حال حاضر امکان ساخت همه زیرسامانه‌های این کشور در حالی فراهم شده که شرکت‌های متعدد دانش‌بنیان در حال همکاری با ما هستند و نوید این را می‌دهد که تجهیزات پیشرفته‌تر هوایی را به عرصه تولید برسانیم.

وی تصریح کرد: شرکت‌های همکار با ما در این پروژه‌ها در بالاترین سطح از استانداردها کار می‌کنند، از آنجا که سطح فعالیت در حوزه هوایی و فضایی استاندارهایی بالایی دارد، کسانی که در این طرح‌ها مشارکت دارند می‌توانند در بخش‌های دیگر هم کمک کننده باشند.

حاتمی یادآور شد: رونمایی امروز پیامی را برای دشمنان به همراه دارد؛ به ویژه آمریکایی‌ها که بدانند تحریمی که انجام دادند نتیجه عکس داده، ۴۰ سال قبل ما را تحریم کردند که نتوانیم از امکانات موجودمان استفاده کنیم، امروز نه تنها تمام امکان موجود ما قابل استفاده است بلکه می‌خواهند صادرات ما را محدود کنند اما باید بدانند که ما صادرات هم انجام خواهیم داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: این اتفاق پیام بزرگی برای تمامی آزادگان جهان هم دارد که بدانند اگر ایستادگی کنند به اینجایی که امروز ما هستیم خواهند رسید، راهی که به اینجا ختم نمی‌شود و ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: جا دارد از امیر فرماندهی کل ارتش، نیروی هوایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه تقدیر کنم که از این پروژه ملی حمایت کردند، در کنار ساخت این هواپیما به دستاوردهای بزرگی رسیدیم که برای کشور ارزشمند است.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ر۲۰/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول