اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مرغ را گران‌تر از ۱۵ هزار تومان در سمنان نخرید

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه قیمت مرغ در این استان ۱۵ هزار تومان تعیین شده است، گفت: هیچ کمبود در خصوص کالاهای اساسی و مواد پروتئینی نداریم.

مرغ را گران‌تر از ۱۵ هزار تومان در سمنان نخرید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، علی تشنه‌دل گفت: بازرسی از واحدهای صنفی با اولویت کالایی مواد پروتئینی با شدت انجام خواهد شد تا با هرگونه سوءاستفاده برخی افراد سودجو برخورد و جلوگیری شود.

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازار و اقدامات نظارتی صورت گرفته تصریح کرد: طی دو ماه گذشته بالغ بر ۱۰ هزار و ۶۵۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفته است و ۸۲۱ مورد پرونده تخلف با عناوین عدم درج قیمت، گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب و ... ثبت شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه اظهار کرد: در این نشست، گزارشی از وضع اقلام پروتئینی، میزان تولید و علل افزایش قیمت ارائه شد و تصمیماتی اتخاذ شد.

تشنه‌دل افزود: با توجه به مصوبات کارگروه تنظیم بازار کشور قیمت مصوب تخم‌مرغ در مرغداری 9 هزار و 500 تومان و برای مصرف‌کننده ۱۱ هزار تومان اعلام شده است که عرضه آن بیشتر از این رقم به‌عنوان تخلف محسوب می‌شود.

وی گفت: قیمت مرغ زنده نیز ۱۰ هزار تومان و قیمت گوشت مرغ تازه برای مصرف‌کننده نیز ۱۵ هزار تومان به‌اضافه پنج درصد بر اساس کرایه حمل و سایر هزینه‌ها متناسب با وضعیت در سایر شهرستان‌ها بوده که توسط سایر واحدهای تولیدی، صنفی و عرضه‌کننده لازم‌الاجراست.

انتهای پیام/74004/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول