اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کشف بیش از ۲۱۴ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۲۱۴ تن و ۹۰۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق در طول سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین رابطه ۳۶ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۲۱۴ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، مجید یگانه پور از از کشف ۲۱۴ تن و ۹۰۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق در طول سال گذشته در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در طول این مدت ۲۸ دستگاه خودرو که برای حمل سنگ معدن غیرمجاز استفاده می‌شد نیز توقیف و راهی پارکینگ شده و ۳۶ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۴۱ تن و ۸۹۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق که از معدن آلبلاغ استخراج‌شده بود کشف و ضبط‌شده است، افزود: در طول این مدت ۱۹ نفر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین ادامه داد: در همین رابطه ۱۶ دستگاه خودروی نیسان که برای حمل این مقدار سنگ معدن غیرمجاز مورداستفاده قرار می‌گرفت نیز توقیف و بعد از هماهنگی با مقام قضائی راهی پارکینگ شدند.

وی خاطرنشان کرد: طرح برخورد با استخراج غیرقانونی سنگ معدن از معدن آلبلاغ همچنان باقدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

یگانه پور بابیان اینکه در این رابطه باید مسئولان امر به‌صورت ویژه ورود کرده و چاره‌اندیشی کنند، یادآور شد: با افرادی که بخواهند به‌صورت غیرقانونی اقدام به استفاده از معادن نمایند با جدیت برخورد خواهد شد و شهروندان عزیز نیز در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول