اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اداره پزشکی قانونی ایوان افتتاح شد

مدیر کل پزشکی قانونی استان ایلام، گفت: با پیگیری و همت همکاران و مسوولین استانی اداره پزشکی قانونی ایوان در سومین روز از هفته قوه قضاییه افتتاح شد.

اداره پزشکی قانونی ایوان افتتاح شد

 مهدی علی‌زاده‌مهاجر مدیر کل پزشکی قانونی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با پیگیری و همت همکاران و مسوولین استانی اداره پزشکی قانونی ایوان در سومین روز از هفته قوه قضاییه افتتاح شد؛ افتتاح این مرکز همواره از مهم‌ترین دغدغه‌های این شهرستان بود.

وی در ادامه از راه اندازی آزمایشگاه سم شناسی قانونی خبر داد و افزود: با تجهیز آزمایشگاه سم شناسی به دستگاه‌های تخصصی از قبیل HPLC کروماتوگرافی مایع با فشار بالا، هموژنایزر، GC گاز کروماتوگرافی، اسپکتروفتومتر و... این آزمایشگاه راه اندازی شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان ایلام، گفت: با تجهیز آزمایشگاه به دستگاه مذکور همه آزمایشگاهای سم شناسی که تا کنون به استان‌های همجوار ارسال شده قابلیت این را دارد که در این آزمایشگاه انجام شود که از اطاله دادرسی جلوگیری و رسیدگی به پرونده‌ها در اسرع وقت انجام می‌شود.

گفتنی است این آیین با حضور بخشنده مدیرکل دفتر اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، مراد نژادی رئیس دادگستری شهرستان ایوان، پروین دادستان شهرستان ایوان و سایر مدیران شهرستان، اداره پزشکی قانونی ایوان راه اندازی شد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول