اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مرحله دوم رزمایش مواسات مومنانه ابهر برگزار شد

مرحله دوم رزمایش مواسات مومنانه ابهر به همت قرارگاه حضرت زینب(س) با توزیع 200 بسته حمایتی برگزار شد.

مرحله دوم رزمایش مواسات مومنانه ابهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرحله دوم رزمایش مواسات مومنانه ابهر به همت قرارگاه حضرت زینب(س) در راستای حمایت از محرومان و آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس منحوس کرونا برگزار شد.

در مرحله دوم رزمایش مواسات مومنانه قرارگاه حضرت زینب(س)که بامشارکت پایگاه شهید بهشتی و در مسجدصاحب الزمان (عج) شریف‌آباد انجام گرفت، 200 بسته معیشتی با پشتیبانی خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه و در بین محرومان ومستضعفان شهرستان ابهر توزیع شد.

در این همایش فرمانده سپاه شهرستان ابهر ضمن تقدیر از اقدامات جهادگران شهرستان ابهر، اظهار کرد: این کار خیرین و قرارگاه حضرت زینب(س) از ارزشمند‌ترین کارها است و باید این اقدامات در جامعه ادامه داشته باشد.

 

در ادامه فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) نیز در توضیحاتی کوتاه ضمن اشاره به آیه 5 سوره قصص (وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ) اظهار کرد: گفتمان حضرت امام و مقام معظم رهبری بر مدار توانمندسازی و هویت بخشی بر مستضعفان است و ما بر آنیم آرمان‌های خود را با توانمندسازی این عزیزان که صاحبان و ولی نعمتان این انقلاب هستند به ثمر برسانیم.

علیرضایوسفی با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات مومنانه قرارگاه حضرت زینب(س) با توزیع 200 بسته معیشتی افزود: همچنین تعداد 113 بسته نیز در مرحله نخست این طرح بین محرومان و نیازمندان شهرستان ابهر توزیع شد.

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول