اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پرداخت ۶ میلیون تومان تسهیلات به تاکسیرانان همدان

مدیرمعاونت تاکسیرانی همدان از پرداخت تسهیلات ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان همدان خبر داد.

پرداخت ۶ میلیون تومان تسهیلات به تاکسیرانان همدان

میلاد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از پرداخت تسهیلات ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان همدان خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری های مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب پذیر، وزارت کار به تاکسیرانانی که زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند تسهیلات ۶ میلیون تومانی اختصاص داده است.

وی بیان کرد: فهرست رانندگان مشمول از طریق وزارت کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سایت کارا به نشانی: kara.mcls.gov.ir  و طی مراحل ثبت نام تکمیلی نسبت به دریافت این وام اقدام کنند. 

مدیرمعاونت تاکسیرانی همدان در خصوص شرایط ارائه تسهیلات خاطرنشان کرد: تاکسیرانانی مشمول این تسهیلات می‌شوند که دارای پروانه تاکسیرانی و بهره برداری معتبر باشند؛ ضمن اینکه آخرین زمان دریافت تسهیلات و استفاده از وام هفتم تیرماه امسال است. 

وی به تمدید مهلت اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه وام ۲ میلیونی اشاره کرد و گفت: تاکسیدارانی که توسط مسوولان خطوط تاکسی درون‌شهری برای دریافت وام کمک‌معیشتی معرفی شدند تا ۱۵ تیرماه برای دریافت معرفی‌نامه به بانک برای أخذ وام به معاونت تاکسیرانی مراجعه کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: به درخواست‌های بعد از تاریخ یاد شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول